سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۱ هزار زن تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد/ توجه ویژه به حوزه بانوان

عیسی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: در راستای اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی صندوق بیمه روستاییان و عشایر تا به امروز ۲۷ هزار خانوار را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد هزار خانوار ماهیانه مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و سایر موارد دریافت می‌کنند. مدیر صندوق بیمه روستایی عشایری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

۱۱ هزار زن تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد/ توجه ویژه به حوزه  بانوان

عیسی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: در راستای اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی صندوق بیمه روستاییان و عشایر تا به امروز ۲۷ هزار خانوار را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد هزار خانوار ماهیانه مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و سایر موارد دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه روستایی عشایری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمام زنان خانه‌دار روستاهای زیر ۲۰ هزار نفر و مناطق عشایری می‌توانند از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد:بیش از ۱۱ هزار زن بیمه شده این صندوق هستند که بیانگر توجه صندوق بیمه روستایی و عشایری به حوزه زنان است و استان از این حیث رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

این مسئول بیان کرد: بیمه روستایی و عشایری ظرفیت خوبی برای جوانان جویای کار است سابقه کار برای آنها محسوب می‌شود و می‌توانند سوابق را به صندوق تامین اجتماعی انتقال دهند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد حق بیمه  روستاییان و عشایر توسط دولت به عنوان کارفرما پرداخت می‌شود، افزود: حداقل پرداختی بیمه صندوق عشایری و روستایی ۳۹۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است که می‌توانند به صورت اقساط پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حداقل شرط سنی برای بیمه شدگان ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi