جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برای تأمین آب، روستاها مورد پایش قرار گرفتند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بابیان اینکه برای تأمین آب، روستاها مورد پایش قرار گرفتند،گفت: آسفالت کردن راه‌های روستایی یکی دیگر از موضوعات در حال پیگیری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68319
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

برای تأمین آب، روستاها مورد پایش قرار گرفتند

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین فلاحی  در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ما بحث تأمین آب است که بسیار پر اهمیت بوده و مسئله اول استان محسوب می‌شود.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به تأمین آب مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: برای تأمین آب، روستاها مورد پایش قرار گرفتند و مشکلات بسیاری از آن‌ها برطرف شد اما برخی دیگر در حال حاضر همچنان با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم با مدیریت جدید این موضوع مرتفع شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: مسئله تامین آب از دغدغه‌های تمامی مسئولان استان است و امیدواریم این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شده و تنش آبی استان حل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش اصلی ما پشتیبانی از همه مدیران است و اگر مدیری اعتبار ملی دریافت نکند نشان دهند عدم تلاش و توانایی وی برای جذب اعتبارات است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی مدیران می‌توانند به دنبال دریافت اعتبارات از وزارتخانه باشند، اظهار کرد: ۸۵ درصد اعتبارات متعلق به وزارتخانه‌ها است و مدیری که دوندگی داشته باشد می‌تواند اعتبارات خوبی دریافت کند.

فلاحی با بیان اینکه برای حل و فصل کردن برخی موضوعات نیازی به قانون نیست، عنوان کرد: در برخی از امور اعتبارات به صورت غیر کارشناسی هزینه می‌شود که اگر این موضوع اتفاق نمی‌افتاد اکنون در وضعیت بهتری قرار داشتیم و البته برخی از مسائل قابل حل هستند.

نماینده مردم همدان در  مجلس  یادآور شد: آسفالت کردن راه‌های روستایی یکی دیگر از موضوعات در حال پیگیری است که امیدواریم جدیت در این مسئله منجر به از بین رفتن راه‌های خاکی روستایی شود./

بهسازی راه‌های روستایی از  محل اعتبارات محرومیت زدایی در  دستور کار است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi