جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرسودگی شبکه آب مرتفع شود

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس،گفت: رفع فرسودگی شبکه و شکستگی های مکرر خطوط انتقال آب مرتفع شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68079
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

فرسودگی شبکه آب مرتفع شود

 به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، حبیب آقاجری با حضور در روستای قلندری از توابع بخش مرکزی این شهرستان، با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این روستاها دیدار و بخشی از مشکلات آنان را پیگیری نمود.

 نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نشست صمیمی با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جهت بررسی و پیگیری مشکلات این روستاها با حضور نیکداربینش بخشدار مرکزی، روسای ادارات آب و فاضلاب،  زهره و جراحی،  توزیع برق، جهادکشاورزی،  منابع طبیعی،  بنیاد مسکن، ورزش و جوانان،  مخابرات و راهداری برگزار شد.

 وی ادامه داد: در این نشست ابتدا نیکداربینش بخشدار مرکزی شهرستان اهم مشکلات روستاهای بخش مرکزی را تشریح کرد.

آقاجری افزود:فرسودگی شبکه و شکستگی های مکرر خطوط انتقال آب، عدم توسعه متوازن شبکه برق‌ و به تبع آن خاموشی‌های مکرر در فصل تابستان،  مشکل روشنایی معابر در اکثر روستاهای بخش مرکزی،  عدم تامین بودجه برای دهیاری‌ها برای انجام اقدامات عمرانی در روستاها،  وضعیت بد محورهای مواصلاتی و مشکلات کشاورزان موارد مطرح شده از سوی بخشدار مرکزی  از محورهای مورد بحث بود که در دستور کار قرار گرفت.

 وی همچنین از تنظیم و تدوین دفترچه عوارض روستایی برای اولین بار در سطح شهرستان در جهت درآمدزا نمودن دهیاری ها خبر داد.

وی ادامه داد:در این جلسه همچنین نمایندگان شوراهای روستا،  دهیاران وکشاورزان به بیان معضلات موجود دربخشهای تخصصی خود پرداختند.

 آقاجری افزود: موضوع امنیت روستاها و سرقت احشام، وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت،  پرداخت عوارض رسوب شده سالهای گذشته،  شکستگی های مستمر در شبکه آب‌رسانی، اخذ مبالغ اضافه از کشاورزان به عنوان حق‌آبه و همچنین موضوع بیمه محصولات کشاورزی،  کمبود در تخصیص کود دولتی و همچنین سهمیه تراکتور و سوخت تراکتور از موارد مهم مطرح شده از سوی نمایندگان روستاییان بخش مرکزی بود.

۶ هزار و ۵۷۸ پروژه روستایی در سراسر کشور افتتاح شد
دنبال کنید

 وی در پایان یادآورشد : از روسای ادارات مربوطه درباره مسائل مطرح شده توضیح خواسته شد و طی تماس‌های تلفنی جداگانه با مدیران کل آب و برق ، آبفا، ستاد بحران و ورزش و جوانان، خواستار اقدام فوری برای حل مشکلات مطروحه شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi