شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیلاب سه هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های سه شهر جنوبی کرمان وارد کرد

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس،گفت: سیل اخیر بیش از سه هزار میلیارد تومان به زیرساخت های شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب خسارت وارد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67829
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

سیلاب سه هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های سه شهر جنوبی کرمان  وارد کرد

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، منصور شکرالهی  در  تشریح  خسارات سیل در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در بخش های کشاورزی افزود: خسارات سیل در شهرستان های منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در بخش های کشاورزی، منازل مسکونی، دام ها، راه، آب و زیرساخت ها بیش از سایر موارد بوده است.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  بیشترین حجم خسارات سیل در مناطق جنوب کرمان به شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان وارد شده است اظهار داشت: بیشترین حجم خسارات سیلاب جنوب در رودبار جنوب بخش زهکلوت گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سیلاب در ۲ مرحله به جنوب کرمان خسارت وارد کرده است، اظهار داشت: در سیلاب های اخیر شهر زهکلوت زیر آب رفت و خسارات زیادی در بخش های مختلف به این شهر وارد شد.

شکرالهی  بیان کرد: پس از شهرستان رودبارجنوب بیشترین میزان خسارات به شهرستان منوجان وارد شد و در بخشی از شهرستان منوجان ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی را آب برد.

شکرالهی  ادامه داد: مهم ترین مطالبه مردم مناطق سیل زده را امهال تسهیلات کشاورزی به مدت ۲ سال، کمک های بلاعوض مالی در بخش مسکن و کشاورزی، ایجاد سیل بند، تامین دام دامداران این مناطق برشمرد.

وی بابیان اینکه  ایجاد زیرساخت های راه و آب را از دیگر مطالبات بحق مردم است یادآورشد: تحمل سرمای هوا برای اهالی مناطق سیل زده دشوار بود لذا از مسئولان تقاضا داریم هرچه سریعتر به ساکنان منازل سیل زده جنوب کرمان کمک بلاعوض داشته باشند./

فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی مسجد سلیمان در دستور کار قرار دارد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi