پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شهر جدید هشتگرد فاقد زیر ساخت‌های لازم است

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس،گفت: شهر جدید هشتگرد فاقد زیر ساخت‌های لازم است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67745
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

شهر جدید هشتگرد فاقد زیر ساخت‌های لازم است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی در نشستی با رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور پیرامون صحبت‌هایی که در مجلس در خصوص کمبود زیرساخت‌های لازم در شهر جدید هشتگرد مطرح شد، اظهار کرد: در صحن علنی مجلس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه‌های روستایی تذکراتی دادم.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در  مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه آخرین تذکر ۱۰ روز قبل در صحن علنی مجلس پیرامون مسائل و مشکلات شهر جدید هشتگرد مطرح شد، تصریح کرد: کمبود فضاهای آموزشی، کمبود مجتمع‌های خدماتی و تجاری، بیمارستان و مراکز درمانی و نیز سالن‌های ورزشی به جهت تراکم جمعیتی که شهر جدید هشتگرد وجود دارد، محسوس است و اقدامات لازم و جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: به همین منظور امروز رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر  و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در دفتر بنده حضور پیدا کردند تا مسائل و مشکلات در سطح شهر جدید هشتگرد رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما بحث سیستم‌های سیگنالینگ مترو کرج به هشتگرد به جهت تامین ایمن سازی تردد مترو است که باید با جدیت رفع این مشکل دنبال شود. 

حدادی متذکر شد: از جمله موارد دیگر مطرح شده در این جلسه تعیین تکلیف مسکن‌های مهر شهر جدید هشتگرد است که برای شهروندان عزیز، ایجاد نگرانی و مشکل کرده است‌./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi