جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فیرورق نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است

⁨ نماینده مردم خوی و چایپاره مجلس با بیان اینکه فیرورق نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است،گفت: فیرورق نگین شهرها و قطب گردشگری کشور است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67730
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

فیرورق نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در جلسه با معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه فیرورق منطقه نمونه گردشگری نگین شهرهای ایران است اظهار کرد: این منطقه با داشتن باغات زیبا، سرسبز و آب و هوای مطبوع و محصولات استراتژیک جزو قطب های گردشگری در سطح کشور محسوب می شود.

نماینده مردم خوی وچایپاره در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زیاد گردشگران از سراسر کشور در فیرورق تصریح کرد: اعضای شورا و شهرداری فیرورق هم به مردم خود و هم به گردشگران خدمات ارائه می کنند و ضروری است؛ مسئولین مربوطه در تخصیص اعتبارات و بودجه به این شهر گردشگر پذیر نگاهی ملی داشته باشند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری فیرورق با مشکلاتی در بخش اعتبارات و کمبود ماشین آلات و کارخانه شن و ماسه روبروست بنابراین الزامی است که  وزارت کشور نهایت کمک و مساعدت را در تخصیص اعتبار ویژه به فیرورق انجام دهد.

جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور نیز در این جلسه باتاکید براینکه مطالبات نماینده خوی برای فیرورق مطالبات به حقی است، تصریح کرد: برای کمک به فیرورق بعنوان قطب گردشگری کشور از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان معاون عمرانی وزیر کشور در پی درخواست کتبی نماینده خوی دستورات لازم برای حل مشکلات عمرانی و اعتبارات شهر فیرورق را صادر کرد. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi