جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

احیای کارخانه «پوشش» پس از 17 سال تعطیلی/ سرمایه به تاراج رفته پوشش بازپس گرفته شد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از پیکیری ها جهت احیای کارخانه «پوشش» پس از ۱۷ سال تعطیلی خبر داد که در این راستا سرمایه به تاراج رفته پوشش بازپس گرفته شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67622
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

احیای کارخانه «پوشش» پس از 17 سال تعطیلی/ سرمایه به تاراج رفته پوشش بازپس گرفته شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از کارخانه پوشش اظهار داشت: احیاء کارخانه پوشش یکی از اتفاقات بسیار خوبی است که امروز در استان گیلان شاهدش هستیم.

وی عنوان کرد: در گذشته بیش از چهار هزار نفر در کارخانه پوشش گیلان مشغول کار بودند اما در ادامه به سبب برخی عوامل مخرب و ضد تولید ملی، چنین مجتمعی با خاک یکسان شد به طوری‌که بیش از هزار و ۷۵۰ تریلر از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات این کارخانه کنده شدند و به غارت رفتند.

احمدی سنگری با بیان اینکه یکسری عوامل در محوطه کارخانه پوشش درصدد احداث یک مجتمع مسکونی بودند تصریح کرد: بعد از ورودم به مجلس به عنوان خدمتگذار مردم شهرستان‌های رشت و خمام تعیین تکلیف و احیاء کارخانجات نابود شده‌ای مانند رشت الکتریک و صنایع پوشش به عنوان یکی از اولویت‌های کاری‌ام قرار گرفت و مستمرا موضوعات آن را مورد پیگیری قرار دادم.

احمدی کارخانه رشت

وی ضمن اشاره به اظهارات برخی که نسبت به احیاء چنین کارخانجاتی کاملا ناامید بوده و آن را غیر ممکن می‌خواندند ادامه داد: از طریق عضویت در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با رئیس دستگاه قضایی وقت رایزنی کردیم و ایشان در سفری هم که به گیلان داشتند موارد را از نزدیک مورد بازدید قرار داده و رئیس کل دادگستری گیلان و معاونت و دادستانی استان هم برای کمک به احیاء کارخانه پوشش پای کار آمدند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با بیان اینکه هم‌اینک دستگاه‌ها و ماشین‌آلات بسیار زیادی در کارخانه پوشش در حال نصب است ابراز داشت: تا قبل از فرا رسیدن عید هم امیدواریم تعداد بسیار زیادی از کارگران در این کارخانه مشغول به کار شوند و بدون شک تحقق این امر امیدی بسیار بزرگ برای همه ما گیلانیان است.

احمدی کارخانه رشت

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از راه‌اندازی سالن‌های جدید ذیل مجتمع پوشش خبر داد و خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مدت برای احیاء کارخانه پوشش پای کار آمدند اعم از مسئولان دستگاه‌های مختلف، نمایندگان و متولیان این مجتمع تشکر و قدردانی کنم و امیدواریم همه صنایع ورشکسته گیلان به چرخه تولید بازگردند تا به موجب آن برای جوانان اشتغال ایجاد شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi