سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید شبانه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از وضعیت سطح شهر خاش در بارندگی

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس باحضور در سطح شهر خاش ،ضمن بررسی وضعیت معابر و کانال ها از نزدیک، بر رفع مشکلات موجود و لزوم فراهم نمودن تمهیدات کافی مبنی بر هدایت و مهار رواناب ها در سطح شهر تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67565
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

بازدید شبانه نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از وضعیت سطح شهر خاش در بارندگی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با توجه به بارندگی های روز سه شنبه ( ۲۸ دی ماه) در شهرستان خاش و جاری شدن رواناب های سطحی در نقاط مختلف شهر، به همراه معاون هماهنگی عمرانی استانداری ، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان و شهنوازی شهردار خاش از وضعیت سطح شهر، بازدید منطقه ای انجام داد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس پس از بازگذشت از سفری سه روزه به مناطق سیل زده جنوب استان، ساعت ۲ بامداد چهارشنبه (۲۹ دی ماه ) باحضور در سطح شهر خاش ،ضمن بررسی وضعیت معابر و کانال ها از نزدیک، بر رفع مشکلات موجود و لزوم فراهم نمودن تمهیدات کافی مبنی بر هدایت و مهار رواناب ها در سطح شهر تاکید کرد.

در ادامه نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد در مجلس با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهرستان از اکیپ های مستقر خدماتی شهرداری بازدید و از تلاش نیروهای خدوم این نهاد درپی بارندگی های اخیر شهرستان برای رفع مشکلات مردم قدردانی کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi