چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان خوسف در اولویت قرار بگیرد

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس بر پیگیری مصوبات سفرهای مسئولان به شهرستان خوسف تاکید کرد و گفت: اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان در اولویت پیگیری‌ها باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67544
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اجرای پروژه فاضلاب و تکمیل بیمارستان خوسف در اولویت قرار بگیرد

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین خسروی در جلسه برنامه‌ریزی برای اولین سفر استاندار به شهرستان خوسف خطاب به فرماندار و مسئولان این شهرستان گفت: در مرحله اول برنامه‌ریزی کنید تا از سفر به نحو احسن استفاده شود و زمان را تنظیم کنید تا استاندار بتوانند از تمام روستاها و مناطق شهرستان بازدید داشته باشند و درخواست‌ها و مشکلات اولویت بندی شده و بر اساس اولویت مردمی و منابع دولت مطرح شود.

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان شهرستان با مدیریت فرماندار تمام مشکلات را احصا کنند.

 وی در این جلسه در مورد مشکل فاضلاب این شهرستان گفت: در حال پیگیری قرار گرفتن جریان فاضلاب خوسف در ردیف ملی بودجه هستیم که در دولت قبل هم نامه‌ای به رئیس برنامه و بودجه وقت «نوبخت» نوشته شد و توافقی انجام شده بود که به نتیجه نرسید.

وی افزود: امسال هم با وزیر توافق شده بود اما در ردیف ملی بودجه ۱۴۰۱ هم موضوع فاضلاب شهرستان در ردیف بودجه قرار نگرفت و سریع نامه‌ای تنظیم و در اختیار رئیس جمهور برای تجدید نظر قرار گرفته است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس یکی دیگر از مشکلات اساسی شهرستان خوسف را اجرای پروژه بیمارستان این شهرستان عنوان کرد و افزود: بیمارستانی که فراز و نشیب زیادی داشته است که در این دوره از دانشگاه علوم پزشکی استان شنیدیم که اجرای این پروژه و رفع مشکلات آن در استان صورت نمی‌گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi