پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت وزیر نیرو با انتقال آب خلیج فارس به کرمان

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای شهرستان کرمان از موافقت وزیر نیرو با انتقال آب خلیج فارس به کرمان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67499
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

موافقت وزیر نیرو با انتقال آب خلیج فارس به کرمان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای شهرستان کرمان حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست با اشاره به عدم تغییر حامل های انرژی در بودجه ۱۴۰۱ گفت: تا به امروز افزایش حامل های انرژی نه پیشنهاد دولت است و نه مجلس نظر داده و اگر دولت هم پیشنهاد دهد مجلس قطعا آن را رد می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری ها به تناسبت ظرفیت و پتانسیل منطقه خود به دنبال طرح های اقتصادی بروند، افزود: شهرداری های بزرگ انتشار اوراق در اختیار دارند و می توانند از این ظرفیت برای طرح‌های عمرانی خود استفاده کنند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه شرایط سختی در  بودجه های عمرانی کشور داریم، بیان کرد: کسری تراز بودجه حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کاهش دادند اما کاهش استقراض است و به مفهوم درآمد مازاد نیست از طرفی ۶۰ درصد از سرفصل شرکت های دولتی و بانک های ما زیان ده هستند به دولت گفتیم اصلاح ساختار را انجام دهید و شرکت های زیان ده را تعیین تکلیف کنید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر اینکه رویکرد تمرکزگرایی در بودجه ۱۴۰۱ تا حد زیادی برطرف شده است و بخشی از اختیارات تصمیمات بودجه ای به استان ها می آید، اظهار کرد: تفاوت دیگر بودجه ۱۴۰۱ نسبت به قبل، حذف ردیف های متفرق است و به برنامه محوری تبدیل شده است. در حقیقت برنامه محوری جایگزین ردیف محوری می شود. 

رونمایی از شبیه‌ساز جنگنده «F۴» در پایگاه هوایی کنارک
دنبال کنید

وی با بیان اینکه  مولد سازی دارایی های دولت و تغییر و تحول در بودجه شرکت های دولتی اصلا در لایحه بودجه نیست که مورد انتقاد ماست، خاطرنشان کرد: برای تأمین آب شرب کرمان موافقت وزارت نیرو و شرکت انتقال آب خلیج فارس را گرفته‌ایم که از خط اول انتقال آب عملیات اجرایی را شروع کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi