شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آسفالت کردن راه‌های روستایی یک ضرورت است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه آسفالت کردن راه‌های روستایی یک ضرورت است،گفت:برای حل و فصل کردن برخی موضوعات نیازی به قانون نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67490
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

آسفالت کردن راه‌های روستایی یک ضرورت است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت،حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین فلاحی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: برای تأمین آب، روستاها مورد پایش قرار گرفتند و مشکلات بسیاری از آن‌ها برطرف شد اما برخی دیگر در حال حاضر همچنان با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم با مدیریت جدید این موضوع مرتفع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش اصلی ما پشتیبانی از همه مدیران است و اگر مدیری اعتبار ملی دریافت نکند نشان دهنده عدم تلاش و توانایی وی برای جذب اعتبارات است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی مدیران می‌توانند به دنبال دریافت اعتبارات از وزارتخانه باشند،اظهار کرد:۸۵ درصد اعتبارات متعلق به وزارتخانه‌ها است و مدیری که دوندگی داشته باشد می‌تواند اعتبارات خوبی دریافت کند.

فلاحی با بیان اینکه برای حل و فصل کردن برخی موضوعات نیازی به قانون نیست، عنوان کرد: در برخی از امور اعتبارات به صورت غیر کارشناسی هزینه می‌شود که اگر این موضوع اتفاق نمی‌افتاد اکنون در وضعیت بهتری قرار داشتیم و البته برخی از مسائل قابل حل هستند.

نماینده مردم همدان یادآور شد: آسفالت کردن راه‌های روستایی یکی دیگر از موضوعات در حال پیگیری است که امیدواریم جدیت در این مسئله منجر به از بین رفتن راه‌های خاکی روستایی شود.

در ادامه مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان در این مراسم گفت: از سال ۱۳۹۵ توانستیم با تصفیه پساب فاضلاب ۵۵ میلیون متر مکعب آب به نیروگاه ارسال کنیم که برداشت آب از پساب فاضلاب و استفاده در بخش صنعتی یکی از افتخارات شرکت محسوب می‌شود.

موافقت با افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان برای تکمیل ظرفیت در آزمون سراسری 1401
دنبال کنید

سید هادی حسینی‌بیدار با بیان اینکه در روستاهای بخش سد موضوع کانال کشی فاضلاب به طور کلی به اتمام رسیده است، افزود: فاضلاب پادگان قهرمان هم وارد چرخه فاضلاب شد که با این اتفاق روستاهای یکن آباد و مهدی آباد هم دارای کانال فاضلاب شدند، ۹۸ درصد جمعیت حاشیه شهر همدان تحت پوشش خدمات فاضلابی قرار دارند.

وی بیان کرد: تصفیه‌خانه رزن به اتمام رسیده و در شهرهای درگزین، جورقان، قهاوند و دمق در حال دریافت اعتبار از طرق ماده قانونی هستیم تا بتوانیم عملیات عمرانی آن‌ها را آغاز کنیم.

حسینی بیدار با اشاره به توانمندی پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: همه کارکنان این شرکت آماده کار کردن هستند و روحیه آتش به اختیار در آنان بسیار قوی است، در مبحث‌های GIS، تحقیقات، آموزش و مدیران ارشد وزارت نیرو در کشور رتبه اول را کسب کرده‌ایم.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سال جدید در مجموعه آب و فاضلاب استان دریافت شده، قراردادی جدید هم با قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده که طی آن ۵۰۰ میلیارد اعتبار برای محرومیت زدایی ۱۶۰ روستای استان هزینه می‌شود و در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار موافقت شده در ماده ۵۶ داریم که از این میزان ۳۰۰میلیارد برای همدان و ۱۰۰ میلیارد آن هم برای ملایر هزینه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ۱۰ هزار متر زیر بنای ساختمان‌های مربوط به این شرکت در سراسر استان است که در مدت ۸ سال ساخته شده، از سال ۹۳  رقمی حدود ۹۸ میلیارد تومان از دولت طلب داریم که می توانیم این میزان را با استفاده از تهاتر دریافت کنیم./

سایه سنگین خشکسالی بر دامداری ایلام/ دام ها حراج شدند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi