جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

56 درصد صنعت مازندران در آمل بنا شده است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ۵۶ درصد صنعت مازندران در آمل بنا شده و در بخش کشاورزی نیز به ویژه تولید مرغ و فرآورده‌های لبنی از شرایط ممتازی برخوردار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67466
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

56 درصد صنعت مازندران در آمل بنا شده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، رضا حاجی‌پور با اشاره به اینکه  آمل از ظرفیت بالایی صادراتی در مازندران برخوردار است و ۷۹ درصد صادرات استان از این شهرستان رقم می‌خورد،گفت: ۵۶ درصد صنعت مازندران در آمل بنا شده و در بخش کشاورزی نیز به ویژه تولید مرغ و فرآورده‌های لبنی از شرایط ممتازی برخوردار است.

 نماینده مردم آمل  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ایام تعیین بودجه ۱۴۰۱ قرار داریم،افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور باید به درآمد غیرنفتی به ویژه صادرات کالا و خدمات نهایی تکیه شود تا به ارتقا اقتصاد کشور بی انجامد.

 وی بهبود شرایط اقتصادی مردم یا اقتصاد خانوار را از مهم‌ترین برنامه‌های مجلس برشمرد و افزود: تمام تلاش به کار گرفته می‌شود تا بهبود وضعیت اقتصادی رقم بخورد و علاوه بر بهبود اقتصاد کلان، مردم نیز ثمره آن را ببینند‌.

وی تصریح کرد: باید از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کرد و جهت شناساندن و توسعه آن تلاش مضاعفی انجام پذیرد.

حاجی‌پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نام‌گذاری امسال، گفت: رفع موانع واحدهای تولیدی جهت افزایش ظرفیت تولید در راستای صادرات محوری و اشتغالزایی در استان، از برنامه‌های مهمی است که برای تحقق آن برنامه‌ریزی شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi