جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاکید استاندار بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش با تاکید بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: سیاست کلی وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حضوری شدن آموزش است‌. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ترم جدید کلاس‌های درس دانشگاه‌ها تشکیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67461
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

تاکید استاندار بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در  کهگیلویه و بویراحمد+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش با تاکید بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: سیاست کلی وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حضوری شدن آموزش است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ترم جدید کلاس‌های درس دانشگاه‌ها تشکیل شود، اظهار داشت: بازگشایی‌ مدارس و دانشگاه‌‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود و ظرفیت کلاس‌های درس مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌ اجتماعی در کلاس درس حاضر شوند، همچنین متولیان به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در خوابگاه‌های دانشجویی آسیب‌پذیری به حداقل برسد و دانشجویان به کرونا مبتلا نشوند.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس معیارهای وزارت بهداشت خواهد بود و متولیان در دانشگاه و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی لازم در این خصوص را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر تصمیم جدیدی برای تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح کشور گرفته شود ما هم تابع خواهیم بود و در بازگشایی‌ها تجدیدنظر می‌‌کنیم اما در حال حاضر اولویت حضوری شدن آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها است.

احمدزاده ادامه داد: والدین  دانش‌آموزان و دانشجویان به شکلی برنامه‌ریزی کنند که فرزند آنها در کلاس درس حاضر شوند.

وی ضمن قدردانی از معلمان و اساتید دانشگاه در استان گفت: از همه می‌خواهم علم آموزی را جدی بگیرند و برای پیشرفت استان آن را سرلوحه کار قرار دهند.

 

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi