جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد جای عرض اندام اراذل و اوباش نیست/آغاز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج سردار “کیقباد مصطفایی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با حضور حداکثری مجموعه فرماندهی انتظامی استان با همراهی دستگاه قضائی استان در دست انجام داریم و در این طرح، برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش، افرادی که به انحاء مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67444
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد جای عرض اندام اراذل و اوباش نیست/آغاز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج سردار “کیقباد مصطفایی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با حضور حداکثری مجموعه فرماندهی انتظامی استان با همراهی دستگاه قضائی استان در دست انجام داریم و در این طرح، برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش، افرادی که به انحاء مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند، دارندگان سلاح های غیر مجاز اعم از سلاح گرم و سرد و خودرو هایی که برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند را به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: در ادامه این طرح همچنین نظارت بیشتری را بر کافی شاپ ها، رستوران ها و مراکزی که به عنوان پاتوق مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا افراد اراذل و اوباش در این نقاط تجمع دارند، در دستور کار داریم.

مصطفایی با اشاره به اینکه این طرح به مدت یک ماه و در مقاطع زمانی مختلف اجرا می شود، تصریح کرد: این طرح در هفته اول به صورت هر روزه در چند نقطه از شهر اجرا و در هفته های آتی به صورت منقطع و در مواقعی که لازم باشد به مرحله اجرا در می آید.

این مقام انتظامی استان در ادامه بیان داشت: هدف از اجرای این طرح این است که به مردم و همشهریان عزیز که مطالبه گر اجرای طرح های این چنینی هستند بگوییم که به هیچ وجه نگران موضوع امنیت در استان نباشند.

وی اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضائی استان در خدمت مردم عزیز هستند و نهایت سعی و تلاش را دارند تا امنیتی که شایسته مردم عزیز استان هست را برایشان فراهم کنند.

۸۰درصد از باغ های مرکبات کهگیلویه و بویراحمد متاثر از خشکسالی است
دنبال کنید

مصطفایی گفت: به رغم اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ فراوانی و نرخ جرم در وضعیت بسیار مطلوب امنیتی قرار دارد، متاسفانه در روز های گذشته به واسطه انتشار یک سری کلیپ ها که شامل صحنه های مختلف درگیری بود، احساس امنیت در مردم و شهروندان خدشه دار گردید.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از شاخص های بالای امنیتی همواره یکی از استان های امن و مطلوب کشور در حوزه امنیت بوده، خاطرنشان کرد: طرح مذکور در این مرحله در مرکز استان اجرا خواهد شد و به افرادی که به انحاء مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه را دارند هشدار داد پلیس و دستگاه قضائی استان با قاطیعت با هرگونه رفتار و حرکات هنجارشکنانه برخورد خواهند کرد و استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام هنجارشکنان نخواهد بود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi