جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شبی تا صبح همراه راهداران؛ اقدام جهادی فرماندار بویراحمد در نخستین روزهای کاری

به گزارش کرونا   فرمانداری بویراحمد در پی گزارشات مردمی و درخواست کمک از دستگاه های اجرایی و فرمانداری جهت بازگشایی راه های اصلی و برخی راه های روستاهای اطراف یاسوج، شبی را در کنار  راهداران شهرستان بویراحمد گذراند. شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار جدید بویراحمد همراه با  سرپرست و معاونان اداره کل راهداری استان تا صبح 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

کرونا :

شبی تا صبح همراه راهداران؛ اقدام جهادی فرماندار بویراحمد در نخستین روزهای کاری

به گزارش کرونا   فرمانداری بویراحمد در پی گزارشات مردمی و درخواست کمک از دستگاه های اجرایی و فرمانداری جهت بازگشایی راه های اصلی و برخی راه های روستاهای اطراف یاسوج، شبی را در کنار  راهداران شهرستان بویراحمد گذراند.

شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار جدید بویراحمد همراه با  سرپرست و معاونان اداره کل راهداری استان تا صبح  در محورهای مواصلاتی یاسوج شیراز ،دشتروم، کاکان، جاده قدیم شیراز محور مواصلاتی روستاهای اطراف یاسوج حضور داشتند. 

شبی تا صبح همراه راهداران؛ اقدام جهادی فرماندار بویراحمد در نخستین روزهای کاری 4

 علی رغم بارش برف سنگین هیچکدام از راه‌های اصلی شهرستان قطع نگردید ارتباط تعداد زیادی از روستاهای اطراف یاسوج در جاده قدیم شیراز  از بعد از ظهر روز شنبه قطع شده بود که عملیات بازگشایی این جاده از ساعت ۲ بامداد از کنار تالار لاله شروع  و به دلیل شیب دار بودن و حجم سنگین برف و یخ زدگی جاده تا ساعت  ۵بامداد به طول انجامید که در این مدت فرماندار و سرپرست راهداری استان در کنار راهداران بودند.

شبی تا صبح همراه راهداران؛ اقدام جهادی فرماندار بویراحمد در نخستین روزهای کاری 5

تلاش راهداران شهرستان علی رغم کمبود امکانات و وسایل نقلیه مناسب ستودنی است و همه مردم خصوصا ‌آنهایی که توسط راهداران نجات پیدا کردند قدردان آن‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi