شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

داد اعضای ستاد کرونا از وضعیت آرامستان یاسوج/افزایش نگرانی‌ها از حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار برگزار شد. در این نشست محمد یزدان‌پناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بیان کرد: متاسفانه مراسمات تشییع، چهلم و سالگرد بیماران کرونایی با حداکثر جمعیت برگزار می‌شود که اگر بتوانم پنج‌شنبه‌های آرامستان یاسوج را کنترل کنیم اقدام موثری برای پیشگیری از این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کرونا :

داد اعضای ستاد کرونا از وضعیت آرامستان یاسوج/افزایش نگرانی‌ها از حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار برگزار شد.

در این نشست محمد یزدان‌پناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بیان کرد: متاسفانه مراسمات تشییع، چهلم و سالگرد بیماران کرونایی با حداکثر جمعیت برگزار می‌شود که اگر بتوانم پنج‌شنبه‌های آرامستان یاسوج را کنترل کنیم اقدام موثری برای پیشگیری از این بیماری انجام شده است.

وی با اشاره به ۶۱۶ مورد بازدید از مدارس به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ۲۵۶ تیم در طرح شهید سلیمانی خدمات ارائه می‌دهند.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: بیماران سایر شهرستان‌ها به یاسوج می‌آیند و مرگ و میرهای سایر شهرستان‌ها به نام یاسوج ثبت می‌شود به همین دلیل بویراحمد آبی نشده است.

در ادامه کورش دلشاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: اگر آموزش‌‌ها مجازی نبود بهتر بود چرا که یک فضای بی‌هویتی را به دست بچه‌ها دادیم و سبک زندگی آنها تغییر کرد.

وی با اشاره به افت شدید تحصیلی دانش‌آموزان در نتیجه آسیب‌های جدید نوظهور ناشی از فضای مجازی گفت: اگر در طول هفته یک ساعت دانش آموز در کلاس درس باشد از یک هفته بودن در فضای مجازی بهتر است.

دلشاد با بیان اینکه در برخی مدارس بویراحمد صبح و عصر ۱۲۰۰ نفر دانش آموز حاضر می‌شوند گف: اگر یک سوم این دانش‌آموزان در مدرسه حاضر شوند باز هم نیازمند است مدرسه اداره شود.

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد بیان کرد: مدارس به صورت حضوری دایر شود.

 در ادامه باقریان رئیس صنعت و معدن بویراحمد گفت: هیچ جای استان مانند یاسوج بازار همراه  ستاد کرونا نبود. مشکل این است که همه مغازه‌دار و بازاری ما رعایت می‌کند اما مشتری با بازاری درگیر می‌شود.

ارزیابی واحدهای آسیب دیده زلزله سی‌سخت انجام شد
دنبال کنید

در ادامه فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس دایر است.

شهرام مهدوی مطلق با تشکر و قدردانی از تک تک اعضای ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و همچنین کادر بهداشت و درمان گفت: کادر بهداشت و درمان استان در مبارزه با بیماری کرونا سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه بار مضاعف سایر شهرستان به دوش شهرستان بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد با همه محدودیت‌ها در حال ارائه خدمت به همه استان است.

وی یاد و خاطره شهید مدافع سلامت شهید دکتر زارعی را گرامی‌داشت و گفت: بخشی از خدمات ارایه شده مرهون از خودگذشتگی این شهید والامقام است .

مهدوی از اصناف و بازاریان هم قدردانی کرد و گفت: اعضای ستاد کرونای شهرستان بیش از گذشته و با قوت بیشتری برای مقابله با بیماری کرونا و سویه جدید پای کار باشند.

وی بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های استان برای انجام واکسیناسیون به خصوص دُز سوم استفاده شود و تریبون‌های مساجد مدارس و دانشگاه‌ها، هیات‌های مذهبی و ورزشی شوراهای شهر و روستا  ادارات و نهادها همه در جهت تشویق و ترغیب واکسیناسیون باشد.

مهدوی با اشاره به برگزاری تجمعات عروسی و عزا با حداقل جمعیت گفت: برای حفظ سلامت مردم اگر نیاز به برخورد باشد برخورد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: خدمت به مردم با ارائه کارت واکسن صورت گیرد اما تا زمان فراهم شدن بستر ارائه کارت واکسن، دستگاه‌ها و ادارات به افرادی که ماسک ندارند و پروتکل ارائه نمی‌دهند خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi