پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

از دعوا و عربده‌کشی تا قطع عضو و قداره‌کشی/ پلیس به قمه‌کشی اراذل پایان داد

گروه انتظامی کرونا _ مریم عرب انصاری: انگار تمامی ندارند؛ هر چه قدر هم پلیس دستگیرشان می‌کند انگار باز هم هستند اگر چه در واقعیت تعدادشان کم است اما همان کم هم، زیاد است؛ اراذل و اوباش را می گویم! برای خودشان دفتر و دستکی به هم زده و نوچه و نوکری جمع کرده و محدوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67414
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

از دعوا و عربده‌کشی تا قطع عضو و قداره‌کشی/ پلیس به قمه‌کشی اراذل پایان داد

گروه انتظامی کرونا _ مریم عرب انصاری: انگار تمامی ندارند؛ هر چه قدر هم پلیس دستگیرشان می‌کند انگار باز هم هستند اگر چه در واقعیت تعدادشان کم است اما همان کم هم، زیاد است؛ اراذل و اوباش را می گویم!

برای خودشان دفتر و دستکی به هم زده و نوچه و نوکری جمع کرده و محدوده و محله‌ای را به تسخیر در آورده اند. جای تیزی و قمه روی سر و صورت و گردن و دست‌هایشان خودنمایی می کند.

 دعوا ، درگیری، عربده کشی و چوب و چماق و چاقو و تیزی کشیدن بخشی از قدرت‌نمایی شان است؛ در این بین چاقو خورده‌ها جایگاه بالاتری داشته و حبس کشیده‌ها ارج و قرب بیشتری!

از دعوا و عربده‌کشی تا قطع عضو و قداره‌کشی/ پلیس به قمه‌کشی اراذل پایان داد 7

پرونده اول: حمله با قمه و قداره/ از قطع عضو تا تخریب!

آخرین روزهای آذرماه امسال، به پلیس امنیت عمومی تهران گزارشی واصل شد مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش با قمه و قداره به تعدادی از شهروندان در منطقه ۲۲ تهران حمله‌ور شده‌اند.

بررسی ها نشان از آن داشت که متهمان این پرونده خرداد ماه سال جاری، در منطقه دیگری با تعدادی اوباش درگیر شده و با انگیزه انتقام‌گیری و تلافی، در آذرماه امسال به منطقه ۲۲ تهران آمده بودند؛ قرار دعوا گذاشته بودند اما هم مسلک‌شان سر قرار نمی آید!

 آنها هم از تکاپو نیفتاده و در به در به دنبال سوژه شان می گردند؛ در اولین گام جلوی خودرویی را گرفته و راننده خودرو را به جرم اینکه او را حتما سوار کرده، زیر مشت و لگد و ضربات چاقو و قمه می گیرند تا آنجا که سه انگشت دست راننده را با قمه ناقص کرده و وی را مصدوم می کنند؛ در ادامه هم به یک آرایشگاه می‌روند؛ همان محلی که فرد مدنظرشان به آنجا می‌رفته! اما چون آنجا هم نبوده با آرایشگر درگیر شده و بعد از درگیری و کتک کاری و تخریب آرایشگاه و کندن دوربین ها محل را ترک می کنند.

 اوباشگری شان به همین ها ختم نمی شود در ادامه کلیپی در فضای مجازی بارگذاری کرده و عربده کشی و قدرت نمایی می کند.

مأموران هم در ادامه اقدامات خود موفق به شناسایی چهار متهم این پرونده شده و آنها را بازداشت کردند؛ اراذل و اوباشی که شرارت، عربده‌کشی، دعوا و درگیری و قمه کشی در پرونده دارند؛ فقط یکی از آنها به دلیل ارتکاب جرایم خشن ، پنج پرونده مفتوح در شعبات مختلف پلیس و دستگاه قضایی داشته و دیگری هم در یک پرونده به ۳۳ سال حبس محکوم بود که اعتراض کرده و با وثیقه آزاد می چرخید!

شورای شهر سی‌سخت همچنان در برزخ+فیلم
دنبال کنید

از دعوا و عربده‌کشی تا قطع عضو و قداره‌کشی/ پلیس به قمه‌کشی اراذل پایان داد 8

پرونده دوم:عاملان ضرب و شتم پسر جوان در دام پلیس

چندی قبل گزارشی از یک بیمارستان در غرب تهران در خصوص مراجعه و بستری یک پسر جوان که از ناحیه گردن، دست و پا با ضربات چاقو مجروح شده بود به پلیس واصل شد و با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت بلافاصله به بیمارستان اعزام شده و پس از انجام تحقیقات اولیه و اخذ اظهارات فرد مصدوم، هویت عاملان درگیری شناسایی شد.

در ادامه ماموران با اقدامات شبانه‌روزی مخفیگاه این افراد را که از اشرار سابقه دار بودند شناسایی کرده و در صبح روز بیست و نهم آذرماه به مخفیگاه متهمان در حوالی پونک اعزام و در یک اقدام ضربتی هر سه نفر را دستگیر شده و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند که متهمان با اعتراف به بزه انتسابی دلیل این حمله خونین را اختلافات شخصی اعلام کرده که در ادامه هر سه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

از دعوا و عربده‌کشی تا قطع عضو و قداره‌کشی/ پلیس به قمه‌کشی اراذل پایان داد 9

پرونده سوم: دستگیری عاملان درگیری در بازار تهران

با وقوع یک فقره درگیری در بازار تهران و مجروح شدن چند نفر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

ماموران پلیس در ابتدا اقدام به انجام تحقیقات میدانی در این خصوص کردند که مشخص شد این درگیری به دلیل اختلافات مالی رخ داده و در ادامه ،نزاع با استفاده از قمه و چماق صورت گرفته و چند نفر در این درگیری به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

گفتنی است پس از انجام بررسی های لازم با بازبینی دوربین های مداربسته هویت عاملان این درگیری شناسایی و در عصر روز بیست و نهم آذر ماه در یک عملیات غافلگیرانه هر ۱۰ نفر عاملان این درگیری دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

از دعوا و عربده‌کشی تا قطع عضو و قداره‌کشی/ پلیس به قمه‌کشی اراذل پایان داد 10

پرونده چهارم: درگیری اراذل در مقابل متروی جوانمرد / پایان رعب و وحشت شهروندان

در پی درگیری تعدادی از اراذل و اوباش درمقابل متروی جوانمرد با توجه به حساسیت موضوع سریعا تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری در محل حاضر شدند.

2 برنامه اساسی دشمن در انتخابات به روایت امام جمعه کهگیلویه
دنبال کنید

 پس از حضور ماموران در محل مشخص شد، ۵ شرور با هم درگیر شده و با ضرب و شتم و تخریب خودروهای همدیگر باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه هر ۵ متهم دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری۱۳۱ شهرری منتقل شدند.

در ادامه با توجه به اینکه پلیس اجازه گردن‌کشی و عرض اندام و جولان به اراذل‌ نداده و با شدت و قاطعیت برابر قانون با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد متهمان با تشکیل پرونده و دستورمرجع قضائی روانه زندان شدند.

از دعوا و عربده‌کشی تا قطع عضو و قداره‌کشی/ پلیس به قمه‌کشی اراذل پایان داد 11

پاتک شبانه پلیس امنیت‌ به پاتوق اراذل و اوباش/ پاکسازی تهران از لوث وجود ۱۷۵ نفر از اراذل‌ و‌ اوباش

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت‌وگو با فارس به آخرین عملیات ضربتی پلیس امنیت در راستای ایجاد امنیت روانی برای شهروندان اشاره و اظهار داشت: جمعه شب در راستای اجرای ششمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت، بیش از ۷۶محله و پاتوق اراذل و اوباش در سطح شهر تهران شناسایی و۱۷۵نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس که به طرق مختلف سبب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بودند، طی چندین عملیات جداگانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراکز و پایگاه های دهگانه پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح۱۷ قبضه انواع سلاح سرد شامل قمه و شمشیر و چاقو و… از این افراد شرور کشف شد، گفت: بیش از ۲۰ واحد صنفی متخلف که محل تردد و پاتوق اراذل و اوباش بوده، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد ،همچنین بیش از۱۶ پیچ اینستاگرامی و تارنماهای مرتبط با تحرکات حوزه اراذل و اوباش شناسایی و ضمن احضار ادمین های متخلف نسبت به مسدود کردن آن اقدام گردید و ۱۶ پرونده در این زمینه تشکیل و نفرات دستگیر شده به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: اجازه قدرت نمایی به هیچ اوباشی داده نخواهد شد که با اقدامات مجرمانه و شرورانه خود بخواهد نظم و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج پویشی با عنوان «لزوم‌ تشدید‌ برخورد‌ با‌ اراذل‌ و‌ اوباش‌ و‌ عاملان‌ ناامنی» پیگیری این موضوع را از کرونا خواستار بودند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi