جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری مشکلات و معضلات شهر سرخ رود شهرستان محمودآباد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سرخ رود شهرستان محمودآباد از پیگیری مشکلات و معضلات این شهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری مشکلات و معضلات شهر سرخ رود شهرستان محمودآباد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی باهمراهی حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه سرخ رود،  بخشدار سرخ رود با  شهردار و اعضای محترم  شورای شهر سرخ رود در راستای پیگیری مشکلات و معضلات مربوط به این حوزه شهری گفت و گو و تبادل نظر نمود.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست گفت: در ابتدای این جلسه شهردار سرخ رود گزارش مفصلی از اقدامات صورت گرفته در شهرداری سرخ رود را بیان و خبر افتتاح ۴۵میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی و خدماتی و همچنین کلنگ زنی پروژه هایی با اعتبار مجموع ۳۵میلیارد تومان را در ایام الله دهه فجر امسال داد.

وی افزود: همچنین شهردار سرخ رود از تلاش ها در خصوص برخی از موارد مهم مربوط به این حوزه شهری اعم از پیگیری جهت انتخاب سرخ رود به عنوان شهر پایلوت بلندمرتبه‌سازی استان، پیگیری خارج نمودن ۱۷هکتار از سندهای اراضی چاکه متعلق به مردم از بستر متروکه رودخانه، تخصیص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای سد لاستیکی سرخ رود، پیگیری جهت دریافت لوله آب شرب به طول ۲ کیلومتر و دیزل ژنراتور جهت تقویت آب شرب حوزه شهری سرخ رود تقدیر نمود.

فرزانه بیان کرد:در ادامه این نشست صمیمی امام جمعه و اعضای  شورای شهر نقطه نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود در راستای بهبودی اوضاع مجموعه شهری سرخ رود بیان نمودند.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از شهردار، مجموعه شورا و شهرداری سرخ رود بابت زحمات و خدمات مناسبی که در این حوزه شهری ارائه دادند، عنوان کرد: مطمئنا در طول مسیر انجام کارهای توسعه ای، مشکلات و موانعی حادث خواهد شد که همگی می بایست دست در دست یکدیگر در پی رفع آن باشیم.

امکانات درمانی شهرستان خاش و میرجاوه مطلوب نیست؛ وزارت بهداشت به وعده های خود عمل کند
دنبال کنید

وی بیان کرد: هرجا و در هر مکانی نیاز به حضور بنده در سطح استانی و کشوری جهت تسریع در امور باشد با آغوش باز در خدمت خواهم بود و یقینا تا به سرانجام رساندن کارها همراهی خواهم نمود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi