پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

حل مشکلات راه های ارتباطی این شهرستان نیازمند اعتبارات و نگاه ویژه مسئولان استانی است

نماینده مردم خمین در مجلس در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، فرماندار شهرستان خمین گفت: حل مشکلات راه های ارتباطی این شهرستان نیازمند اعتبارات و نگاه ویژه مسئولان استانی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67311
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

حل مشکلات راه های ارتباطی این شهرستان نیازمند اعتبارات و نگاه ویژه مسئولان استانی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فرماندار شهرستان خمین دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه گفت: حل مشکلات راه های ارتباطی این شهرستان نیازمند اعتبارات و نگاه ویژه مسئولان استانی است.

وی در ادامه افزود: اعتبارات اصلاح راه های ارتباطی خمین در دولت هایی که وضعیت منابع اعتباری خوبی داشتند مصوب شده است اما به شکل کامل به شهرستان تخصیص نیافته است.

نماینده مردم خمین در مجلس بیان کرد: منابع تخصیص یافته با هزینه ساخت و ساز ناهماهنگ است ، بجای پرداخت نقدی به پیمانکار اسناد خزانه ارائه می شود و به همین دلیل پیمانکاران تمایلی برای شرکت در مناقصات ندارند.

نظری ادامه داد: انتشار اخبار تصادفات جاده ای در فضای مجازی موجب انتقاد مردم شهرستان از عملکرد مسئولان شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس با اشاره به اینکه در مسیر خمین به اراک بخشی از مسیر به طول ۱۵ کیلومتر فقط یک لایه آسفالت ریخته شده، اظهار داشت: با توجه به تردد خودروهای سنگین در این مسیر به دلیل تامین خوراک پتروشیمی از زمان راه اندازی پتروشیمی موجب آسیب دیدن این جاده می شود.

وی ، راه مواصلاتی خمین به شازند را پر حادثه بیان کرد و گفت: تردد در این مسیر زیاد است و مردم این منطقه نسبت به حادثه خیز بودن آن معترض هستند.

تاکید بر حل مشکل آنتن دهی روستاهای کوهدشت و رومشکان در نشست با وزیر ارتباطات
دنبال کنید

نماینده مردم خمین در مجلس یادآور شد: مشکلات بیمارستان حضرت فاطمه(س) این شهرستان در حاشیه جلسه علنی مجلس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح و مقرر شد طی نشستی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان مجری ساختمان‌های دولتی طی هفته جاری در خمین مورد بررسی قرار می گیرد.

نظری تاکید کرد: دانشکده علوم پزشکی ،آموزشی و درمانی است و دانشجویان این دانشکده برای انجام کار عملی به حضور در بیمارستان نیاز دارند.

وی گفت: با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان مجری ساختمان های دولتی وضعیت بیمارستان جدید ، بخشهای در حال ساخت و درمانگاه تخصصی بیمارستان فعال خمین و تعیین بیمارستان اول و دوم شهرستان بررسی می شود.

نظری با اشاره به مشکلات در حوزه اعتبارات زیر ساختی خمین گفت: بازسازی شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی مطالبه جدی مردم این شهرستان است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi