جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

​طرح جامع امامزاده ۷۲ تن ساروق تهیه شده است

نماینده مردم اراک در مجلس،گفت: طرح جامع امامزاده ۷۲ تن ساروق تهیه شده و اجرای آن نیاز به اعتبار دارد تا در راستای تبدیل این مکان به پایگاه قرآنی گام موثری برداشته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

​طرح جامع امامزاده ۷۲ تن ساروق تهیه شده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد مهدی اسماعیلی در جریان بازدید از امامزاده ۷۲ تن ساروق افزود:  امید است با تصمیم گیری های موثر بتوان برنامه‌ای شاخص در شان امامزاده ۷۲ تن این شهر انجام دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با همکاری استانداری مرکزی سال آینده در امامزاده ۷۲ تن ساروق انجام می‌شود.

وی درپایان یادآورشد: معجزه قرآنی صورت گرفته در امامزاده ۷۲ تن ساروق، معجزه قرن است و مخاطب آن همه مسلمانان جهان هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این معجزه نشان می‌دهد جایگاه این امامزاده بسیار مبارک و مقدس است و همه باید از این جایگاه معنوی بهره‌مند شوند.

اسماعیلی یادآور شد: قسمت قدیمی‌ امامزاده نیازمند بازسازی و مرمت است که باید در اسرع وقت انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بازسازی بخش قدیمی این امامزاده با مشارکت اوقاف و میراث فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته و اعتبار مورد نیاز آن هرآنچه استانداری تشخیص دهد، بدون هیچ‌گونه بروکراسی اداری اختصاص می یابد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت: اقداماتی توسط سازمان میراث فرهنگی برای امامزاده ۷۲ تن ساروق انجام شده اما نگاه استانی سبب شده این امامزاده به پایگاه شاخص قرآنی تبدیل نشود.

محمد حسن آصفری افزود: طرح جامع امامزاده ۷۲ تن ساروق تهیه شده و اجرای آن نیاز به اعتبار دارد تا در راستای تبدیل این مکان به پایگاه قرآنی گام موثری برداشته شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود امامزاده ۷۲ تن و کربلایی کاظم ساروقی که معجزه قرن بود، نیاز است بسته فرهنگی در راستای معرفی کربلایی کاظم و احیای فرش این شهر تاریخی و فرهنگی تهیه شود./

پیگیری رفع مشکلات بهداشت و درمان اسلامشهر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi