جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حل مشکلات صدرا نیازمند یک مدیریت واحد و مستقل است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس، گفت: برای حل مشکلات صدرا باید یک مدیریت واحد و مستقل در چهارچوب تقسیمات کشوری شکل گیرد و از همین رو بحث شهرستان شدن این شهر را با جدیت دنبال کرده‌ایم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67219
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

حل مشکلات صدرا نیازمند یک مدیریت واحد و مستقل است

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، ابراهیم عزیزی در جمع نمازگزاران شهر صدرا، با اشاره به سه راهبرد دشمن برای ساقط کردن کشور گفت: تلاش‌های نظام سلطه در ابتدا مبتنی بر پشیمان سازی ملت بزرگ ایران از گذشته خود است.

وی افزود: آشفته سازی حال، دومین استراتژی نظام سلطه است که در آن دشمن فضایی را ترسیم می‌کند که جریان‌های اصیل انقلاب به جان هم بیفتند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سومین استراتژی دشمن ناامیدی از آینده است و این گونه القا می‌کند که نباید به آینده کشور دل بست لذا باید آگاه بود که بسیاری از مشکلات امروز کشور ریشه در همین نگاه دشمن دارد و نظام سلطه سال هاست که در این عرصه فعال است.

عزیزی با اشاره به تلاش قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور گفت: با توجه به این نگاه دشمن، تلاش ما مبتنی بر یک حرکت منسجم و هدف گذاری روی مسائل مهم و حیاتی مردم است.

 وی خاطرنشان کرد: از اهداف مهم دولت رشد ۸درصدی اقتصاد کشور است و باید گفت این اتفاق شدنی است اگر همه ظرفیت‌های نظام و بخش خصوصی مبتنی بر فرهنگ جهادی پای کار بیایند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به شهر صدرا و مسائل آن اشاره کرد و گفت: انتظارات ما در صدرا هنوز به آنجا که سزاوار است، نرسیده گرچه اقدامات خوبی انجام شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات صدرا باید یک مدیریت واحد و مستقل در چهارچوب تقسیمات کشوری شکل گیرد که بحث شهرستان شدن این شهر را با جدیت دنبال کرده‌ایم.

بومی‌سازی مجتمع مس رفسنجان در دستور کار است
دنبال کنید

نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه باید قانون تقسیمات کشوری اصلاح شده تا این اتفاق مهم روی دهد، تاکید کرد: مجلس و دولت دغدغه حل مشکلات صدرا را دارند که با همدلی و انسجام می‌توان این مشکلات را به حداقل رساند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi