پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دولت باید برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها برنامه مدونی داشته باشد

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد آقا سیدعلی در مجاورت بازار قزوین گفت: دولت باید برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها برنامه مدونی داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67213
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

دولت باید برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها برنامه مدونی داشته باشد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد آقا سیدعلی در مجاورت بازار قزوین ضمن شنیدن دغدغه‌های حاضران و تشریح اقدامات انجام شده توسط مجلس، به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست با تاکید بر اینکه اصلاح بودجه به نفع مردم یک ضرورت است، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه در کنار نکات مثبت آن، شاهد برخی عیوب اصلی بودیم که از جمله آن می‌توان به کلی بودن بودجه اشاره کرد.

وی افزود: تاکید جدی ما اصلاح الگوهای معیوب در لایحه بودجه ۱۴۰۱ است؛ متاسفانه در خصوص ارز ترجیحی سیاست شفاف و واضحی به عنوان جایگزین برای آن در بودجه ندیدم. ارز باید به سمت تک نرخی شدن برود اما چگونه انجام شدن آن بسیار مهم است؛ باید تغییر سیاست‌ها به گونه‌ای باشد که موجب شوک تورمی و قیمتی نشده و به جامعه به ویژه خانواده های با سطح مالی متوسط و ضعیف فشار وارد نشود.

محمدبیگی ادامه داد: هنوز برنامه مدون عملیاتی و ویژه اقتصادی از سوی دولت برای مقابله با گرانی ها و یا کنترل بازار به مجلس ارائه نشده است، ما خواهان موفقیت دولت به بهترین نحو در این حوزه هستیم و در این مسیر دولت را یاری خواهیم کرد اما هر کجا که ببینیم سیاست های اتخاذ شده در تضاد با منافع مردم باشد قطعاً با آن مخالفت خواهیم کرد و از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد/.

پایان پیام

نباید مرتبا بر دوش مودیان خوش حساب و ضعیف فشار وارد شود
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi