پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استفاده از  ظرفیت عظیم انسانی دشتستان در اولویت قرار بگیرد

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه استفاده از  ظرفیت عظیم انسانی دشتستان در اولویت قراربگیرد، گفت: دشتستان سرشار از نیروهای توانمند است و باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67207
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

استفاده از  ظرفیت عظیم انسانی دشتستان در اولویت قرار بگیرد

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم رضایی درباره برگزاری نشست وحدت در دشتستان اظهار داشت: این نشست به منظور تقویت وحدت در بین نیروهای انقلابی شهرستان برگزار شده است؛ در این شرایط باید به جای تقابل به دنبال تقویت وحدت در مسیر اهداف انقلاب، آرمان های شهدا و در راستای خدمت به مردم باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  از امام جمعه به عنوان محور وحدت در شهرستان نام برد و اضافه کرد: شما نیروهای انقلابی در همه صحنه ها حضور داشته اید و امروز نیز باید با تقویت وحدت، برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه یکی از درس های فتنه این بود که در اشخاص متوقف نشویم افزود: هر جایی که بنده نیز اشتباهی داشته باشم، اولین گروهی که مقابل من می ایستد همین نیروهای انقلابی هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز مردم ما مشکلات فروانی از جمله بیکاری، بی آبی و مسائل معیشتی و … دارند.

وی با بیان اینکه نگران وضعیت شهرستان دشتستان در تابستان آینده هستیم، تصریح کرد: مسئولان باید از همین امروز برای رفع چالش آب در شهرستان تلاش کنند و ما هم در کنار آنها خواهیم بود.

رضایی با بیان اینکه دنبال تحقق گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت جوانان هستیم گفت: از همه وزرا خواسته ایم که عملکرد و برنامه ها خود در زمینه گام دوم انقلاب را اعلام کنند و این موضوع را با جدیت دنبال می کنیم.

رضایی با بیان اینکه در شهرستان باید وحدت را توسعه دهیم و دست هایی که دنبال تفرقه هستند را قطع کنیم، تصریح کرد: به فضل خدا تا آخر در کنار نیروهای انقلابی شهرستان و استان هستیم و در دفاع از نیروهای انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

اردکان یزد میزبان سمینار ملی «شیوه های نوین مهمانداری» است
دنبال کنید

امام جمعه برازجان نیز در این نشست با تقدیر از مواضع محکم و انقلابی نماینده دشتستان در مجلس، بیان کرد: عملکرد دکتر رضایی مایه افتخار شهرستان است و در همه صحنه ها خوب درخشیدند و مواضع انقلابی، محکم و استوار ایشان در راستای منویات رهبر معظم نقلاب بود و هیچ موضع شخصی و جناحی ندارد.

حجت الاسلام حسن مصلح تصریح کرد: بر روی فرد و نیروی خاصی تاکید نداریم ولی کسی که منفعت شهرستان را فراهم کند مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از داخل شهرستان باید یک صدا و آن هم صدای وحدت آفرین نیروهای انقلابی به بیرون برسد افزود: وحدت در شهرستان باید حفظ شود و نباید آسیب ببیند.

در این نشست تعدادی از نیروهای انقلابی در سخنانی بر اهمیت و ضرورت تقویت وحدت و اتحاد  در شهرستان تاکید کردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi