پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لزوم تسریع بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و وام‌های اشتغال‌زایی

لزوم تسریع بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و وام‌های اشتغال‌زایی و ضرورت تکلیف قانونی به بانک‌های خصوصی در زمینه حمایت از تولید و ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی در جلسه مشترک “سیدغنی نظری” با مسئولان اقتصادی، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه استان اردبیل مورد تاکید قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67195
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

لزوم تسریع بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و وام‌های اشتغال‌زایی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، نشست مشترک مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه استان اردبیل و با حضور سید غنی نظری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل برگزار شد.

هم‌افزایی برای تامین مالی پروژه‌های عمرانی از طریق ماده ۵۶، لزوم تسریع بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و وام‌های اشتغال‌زایی، ضرورت تکلیف قانونی به بانک‌های خصوصی در زمینه حمایت از تولید و ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی، ضرورت بالا بردن ضریب نفوذ بیمه‌ای و رساندن به متوسط کشوری درخصوص حمایت بیمه‌ای از شهروندان ازجمله موضوعات مهم مطروحه در این جلسه به شمار می‌آیند.

همچنین نماینده خلخال و کوثر ضمن ارائه ارائه گزارشی از لایحه بودجه ۱۴۰۱، به برخی پرسش‌ها در زمینه بودجه عمرانی و جاری به خصوص ارز ترجیحی پاسخ داد.

یادآور می‌شود، هم‌اکنون بانک‌ها در دو پروژه مهم کلور- درام و سدگیوی از طریق ماده ۵۶ مشارکت دارند که پیگیری برای پروژه سوم برای منطقه ادامه دارد.

غنی نظری

بنابراین گزارش، سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر همچنین با سرپرست فرمانداری خلخال و مدیرکل راهداری استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌های روستایی، احداث ۱۳کیلومتر راه هشچین  به سرچم، آسفالت راه‌های روستایی و آسفالت سی‌متری شهر خلخال و ادامه و تکمیل بلوار شهید سلیمانی و آغاز  کار احداث بلوار علی‌آباد بررسی شد./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi