پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصمیمات مناسبی برای پارک علم و فناوری شیراز گرفته شده است

نماینده مردم شیراز در مجلس،گفت: تصمیمات مناسبی برای پارک و علم و فناوری شیراز گرفته شده که این امر کمک به زیرساخت‌ها و حمایت مالی از کارگاه‌های تازه تأسیس تلقی می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67163
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تصمیمات مناسبی برای پارک علم و فناوری شیراز گرفته شده است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: پارک‌های علم وفناوری در تولید مباحث دانش بنیان و ایجاد اشتغال در عرصه های نوین، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و این مجموعه‌ها نیاز به حمایت ویژه دارند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ظرفیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز برای رونق کسب و کارهای نوین، بهترین مکان پارک های علم و فناوری است که باید از تمام ظرفیت ها برای حمایت از این مجموعه ها استفاده تا بتوان بخشی از مشکلات ناشی از اشتغال را حل کرد؛ ضمن اینکه با رویکرد علمی و محققانه افقی روشن برای کشور در این عرصه ترسیم شود.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس اعلام کرد:تصمیمات خوبی برای پارک و علم و فناوری شیراز گرفته شده که کمک به زیرساخت‌ها، حمایت مالی از کارگاه‌های تازه تأسیس،حمایت از برج فناوری و اعطای تسهیلات به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از طریق صندوق نوآور از مصوبات اخذ شده برای این مجموعه به شمار می‌رود.

در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  ضمن ارج نهادن به دغدغه نمایندگان برای کمک به پارک های علم و فناوری، در زمینه حمایت از مجموعه پارک علم و فناوری شیراز قول مساعد داد و تصمیماتی نیز گرفته شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi