جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزایش تعداد پروازهای هوایی در لرستان ضروری است

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس،گفت: افزایش تعداد پروازهای هوایی در لرستان ضروری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67137
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

 به گزارش   کرونا به نقل از خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به توسعه زیر ساخت های  توسعه استانی  اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های توسعه هر استانی فرودگاه‌ها و حمل بار و مسافر به صورت هوایی است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه وجود پروازهای منظم در فرودگاه شهدای خرم‌آباد ضروری است، اضافه کرد: سرمایه‌گذارانی که مایل به سرمایه‌گذاری در لرستان هستند و اساتید دانشگاه و افراد موثری که می‌تواند در توسعه استان نقش داشته باشند باید برای تردد بتوانند از خدمات فرودگاه بهره‌مند شوند و حداقل انتظار انجام پروازهای منظم است.

 وی ادامه داد: استاندار لرستان و مجمع نمایندگان استان باید به وزارت راه و شهرسازی تاکید کنیم تا این نقیصه از طریق شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی رفع و بتوانیم پروازها در استان منظم شود.

کاظمی بیان کرد: انجام پروازها به صورت ناقص و نامنظم سبب می‌شود سرمایه‌گذاران و مردم رغبتی برای استفاده از تردد هوایی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: بهترین راهی که لرستان بتواند از پروازهای منظم برخوردار باشد و افراد ذی‌نفع از این ظرفیت بهره ببرند افزایش پروازهاست.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حداقل صبح و عصر در روز باید دو پرواز داشته باشیم تا تردد افراد به پایتخت به سهولت انجام شود.

کاظمی بیان کرد: اگر در روز دو پرواز صبح و عصر به تهران برقرار باشد به راحتی می‌توان مسئولین کشوری را برای ارزیابی وضعیت پروژه‌ها به استان دعوت و آنان را در جریان وضعیت استان قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد مسئولین استان و مدیر فرودگاه و نمایندگان همتی کنند تا پروازهای فرودگاه خرم‌آباد ساماندهی و منظم شوند./

تخصیص 4 میلیارد تومان اعتبارات برای مرمت قلعه بمپور
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi