سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آخرین خبرها از گازرسانی به ورستاهای دیشموک و چاروسا/ اعتبار 58 میلیاردی برای این پروژه

به گزارش کرونا از چاروسا، پس از گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک در سال ۹۸ عملیات گازرسانی به روستاها یکی پس از دیگری در حال انجام است. گازرسانی به روستاها این بخش‌ها یکی پس از دیگری در حال انجام است و مردم برخی روستاها همچنان چشم انتظار برای رسیدن گاز به روستاهای خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66993
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

آخرین خبرها از گازرسانی به ورستاهای دیشموک و چاروسا/ اعتبار 58 میلیاردی برای این پروژه

به گزارش کرونا از چاروسا، پس از گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک در سال ۹۸ عملیات گازرسانی به روستاها یکی پس از دیگری در حال انجام است.

گازرسانی به روستاها این بخش‌ها یکی پس از دیگری در حال انجام است و مردم برخی روستاها همچنان چشم انتظار برای رسیدن گاز به روستاهای خود هستند.

رسیدن به فصل سرد سال و مشکلات سوخت در روستاهای بخش های دیشموک و چاروسا ادامه دارد و بیش از ۶۰ روستای چاروسا و دیشموک همچنان منتظر از نعمت گاز بی بهره هستند.

خادم مدیرعامل شرکت گاز استان در سفر به قلعه رئیسی و در حاشیه بازدید از روستاهای این بخش گفت: تمامی روستاهای باقی مانده بخش های چاروسا و دیشموک در یک پروژه بزرگ و با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان به مناقصه رفت و پیمانکار آن مشخص شد و در این پروژه تمامی روستاهای باقی مانده این بخش ها گازرسانی خواهند شد.

خادم تصریح کرد: در قالب این پروژه تعداد ۵۴ روستا با ۱۷۵۰ خانوار و ۸۵۳۵ نفر جمعیت و اعتباری افزون بر ۸۵۰ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت که با اجرای این پروژه کلیه روستاهای تابعه قلعه رئیسی و دیشموک در کمتر از یک سال از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به روستاهای باقی مانده چاروسا و دیشموک بیش از ۹۵درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند عنوان کرد:  خوشبختانه مراحل پیمان سپاری مجدد انجام گرفته است و پیمانکار در مرحله تجهیز گارگاه می باشد که بزودی عملیات اجرایی آغاز می گردد. 

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در این طرح مشکل گازرسانی به روستاهای شوتاور، درغک، حوزه امامزاده نورالدین(ع)، آبله کمردوغ و تمامی روستاهای این حوزه گازرسانی خواهند شد. 

من از طرف رئیس جمهور آمده‌ام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سلامی برسانم
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi