جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری مطالبه عمومی شهروندان سنندجی در بخش آب شرب

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس از پیگیری مطالبه عمومی شهروندان سنندجی در بخش آب شرب خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66981
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پیگیری مطالبه عمومی شهروندان سنندجی در بخش آب شرب

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی که مدت زیادی است پیگیر مطالبه عمومی شهروندان سنندجی در بخش آب شرب است با وعده وزیر مبنی رفع معضل آب آشامیدنی سنندج تا اوایل فصل تابستان قانع نشد و گفت: این فاصله زمانی تا تابستان طولانی است.

وی خطاب به وزیر، افزود: تمام جوانب را در نظر بگیرید و منبع اعتبار این پروژه که پیشتر قول تخصیص ۳۵۰ میلیارد تومان داده شده، مشخص شود که حداقل تا قبل از عید نوروز عملیاتی شود.

فرشادان با بیان اینکه سد گاوشان در عمق ۶۰ کیلومتری استان کردستان واقع شده و مدیریت آنرا کرمانشاه برعهده دارد، از وزیر نیرو خواست که مدیریت این سد را به کردستانی‌ها واگذار کند.

وی افزود: قراردادن ردیف بودجه تصفیه‌خانه کامیاران موضوع دیگری بود که به آن اشاره شد و از آقای محرابیان  درخواست شد که در جدول ۲۳ و در مصوبات سفر لحاظ شود.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس خاطرنشان کرد: درخواست ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه برق معابر شهری، احداث خطوط نفوذی برای کشاورزان، درخواست هزار میلیارد ریال برای رفع کمبود ماشین‌آلات شرکت برق کردستان، درخواست بازبینی در تخصیص‌ها برای ارتقای کشاورزی آبی کردستان از ۱۳ درصد فعلی به میانگین کشوری که ۴۷ درصد است از دیگر خواسته‌ها از وزیر نیرو بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi