پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شهرداری دهدشت کمبود نیروی خدماتی دارد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، ایمان داورپناه در نشست زیباسازی فضای شهری اظهار داشت: عدم همکاری ادارات شهرداری را در زیباسازی شهر ناتوان کرده است. سخنگوی شورای شهر دهدشت گفت: وقتی ادارات مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کنند با کدام پول و بودجه باید به سیمای شهر رسیدگی کرد. وی با بیان اینکه شهرداری ۲۸ میلیارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

شهرداری دهدشت کمبود نیروی خدماتی دارد

به گزارش کرونا از کهگیلویه، ایمان داورپناه در نشست زیباسازی فضای شهری اظهار داشت: عدم همکاری ادارات شهرداری را در زیباسازی شهر ناتوان کرده است.

سخنگوی شورای شهر دهدشت گفت: وقتی ادارات مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کنند با کدام پول و بودجه باید به سیمای شهر رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری ۲۸ میلیارد تومان رأی قطعی از ادارات دارد اما وصول نمی‌شود، افزود: با این حال حساب این نهاد به خاطر ۵۰ میلیون تومان مسدود می‌شود.

عضو شورای ششم دهدشت تصریح کرد: نشستی با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیران کل و مسؤولان شهرستان برگزار و مقرر شد ادارات نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کنند این جلسه بی‌نتیجه بود.

وی کمبود نیروی خدماتی را از دیگر علل نازیبایی شهر برشمرد و گفت: بر اساس سرانه ساتاندارد حداقل ۱۰۰ نیروی خدماتی در چارت شهرداری مورد نیاز است این در حالی است که تنها ۲۴ نیرو کار نظافت همه محله‌ها را بر عهده دارند و جوابگو نیست.

داورپناه مصوبه خاموشی شهر در محدودیت‌ها کرونایی را یادآوری کرد و گفت: این مصوبه منجر به سرقت همه تجهیزات شهرداری در پاک‌ها و معابر و خاموشی مطلق شده است.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi