پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اشتغال ۵۰۰۰ نفر با راه‌اندازی پنج شرکت معتبر در دورود و ازنا

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس،گفت: پنج شرکت معتبر راکد در شهرستان‌های دورود و ازنا داریم که با راه‌اندازی آن‌ها برای ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66906
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اشتغال ۵۰۰۰ نفر با راه‌اندازی پنج شرکت معتبر در دورود و ازنا

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی درباره اشتغال ۵۰۰۰ نفر با راه‌اندازی پنج شرکت معتبر در دورود و ازنا اظهار کرد: صنایع غذایی گهر دورود پس از یک دهه انتظار و بلاتکلیفی، واگذار شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی سال گذشته و با تلاش‌های مستمر توانستیم هلدینگ‌های معتبر کشور را برای خرید این شرکت ترغیب کنیم، که هلدینگ گلرنگ از طریق مزایده بانک ملی شرکت داماش دورود را خریداری کرده و قول دادند به سرعت پای کار آمده و کارگاه را تجهیز و توسعه بدهند و صنایع مربوط دیگر را نیز اجرا کنند.

گودرزی عنوان کرد: این سومین شرکت از پنج شرکت راکد شهرستان‌های دورود و ازنااست که قول داده بودم در این دوره آن‌ها را احیاء کنیم.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فولاد ازنا واگذار شد، صنایع غذایی گهر دورود خریداری شد و خمیرمایه هم آغاز به کار کرده است.

وی تصریح کرد: از این پنج شرکت معتبر، شرکت‌های بهراد و فارسیت دورود مانده‌اند، که منتظر هستیم آن‌ها را نیز واگذار کرده و فعال شوند.

گودرزی  یادآورشد: با راه‌اندازی این کارخانه‌ها بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر طی سال‌های پیش رو و ایام نزدیک مشغول به کار خواهند شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi