پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

برای مردم کار انقلابی و جهادی و پاک و بی‌منت کنید

سید علی احمدزاده عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز یک مناسبتی برای مردم گچساران بوده و برای تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید جمع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66699
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

کرونا :

برای مردم کار انقلابی و جهادی و پاک و بی‌منت کنید

سید علی احمدزاده عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز یک مناسبتی برای مردم گچساران بوده و برای تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید جمع شدیم.

وی با اشاره به اینکه دموکراسی و مردم سالاری دینی دو بعد دارد، افزود: حکومت ما هم این دو بعد را دارد یعنی هم مقبولیت و هم مشروعیت دارد و هر دو کنار هم هست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مقبولیت و مشروعیت باید در کنار هم باشد، عنوان کرد: در تمام کارها این دو جریان دارد.

احمدزاده با بیان اینکه این جمعیت امروز به فرماندار جدید می خواهد بگویند ما پشتیبان شما هستیم، گفت: برای مردم و جهادی و انقلابی و ایران قوی کار کنید و باید به این‌ها پایبند باشید.

وی با تاکید بر اینکه باید با مردم صادق باشید و کار جهادی و خداپسندانه انجام دهید، خاطرنشان کرد: معیار در جمهوری اسلامی این است که اگر کاری به ما سپرده شد برای پیشرفت چگونه از آن استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر با مردم صادق باشیم و برای خدمت به مردم خالصانه کار کنیم مردم هم در صحنه هستند.

احمدزاده با اشاره به اینکه اگر مردم نبودند دشمن با توطئه های مختلف کشور را از پا در می آورد، گفت: هر جا لازم بود مردم از انقلاب اسلامی نظام و رهبری و کشور دفاع کردند‌

وی خطاب به فرماندار جدید گچساران گفت: مردم و همه طوایف را مساوی نگاه کنید و شما فرماندار همه مردم از هر طایفه و قبیله و نژادی هستید.

این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال‌های اخیر است
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای مردم کار انقلابی و جهادی و پاک و بی‌منت کنید و گره از مشکلات مردم باز کنید.

احمدزاده با بیان اینکه مردم گرفتاری دارند و برای رفع گرفتاری مردم تعجیل کنید، خاطرنشان کرد: گچساران دارای یک فرهنگ خاص بوده و از نظر فرهنگی دارای سطح بالایی در کشور بوده و در جهان به عنوان ابر مخزن نفت شناخته شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم گچساران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند، افزود: اعتصابات شرکت نفت گچساران در دوران انقلاب اسلامی کمر رژیم پهلوی را شکست و این شهرستان نقش سازنده در کشور داشته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان گفت: به حاشیه‌ها و مسائل تفرقه‌انگیز نپردازید و در اصل و با مردم باشید.

احمدزاده با اشاره به اینکه گچساران دارای منابع عظیم است، افزود: نفت و گاز در گچساران برداشت می‌شود و کشور از آن استفاده می‌کند

وی عنوان کرد: ما دنبال این هستیم در صنایع بزرگ سرمایه‌گذاری کنیم و بحث پالایشگاه در این شهرستان باید دنبال شود.

احمدزاده با اشاره به پتروشیمی گچساران یادآور شد: پتروشیمی گچساران ۲۶ سال طول کشیده و قرار است به زودی افتتاح شود.

وی تاکید کرد: باید کارخانه‌های متعدد در گچساران احداث شود و آبرسانی به زمین های کشاورزی در این شهرستان باید انجام گیرد و گچساران استعداد صنایع و کارهای بزرگ دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi