پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استاندار : خدمات رسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

یاسوج – کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم را خدمات رسانی به مردم با اولویت نقاط کم برخوردار دانست و گفت : برنامه ریزی لازم برای تسریع در روند خدمات رسانی به روستاهای استان باید افزایش یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65775
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

استاندار : خدمات رسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

به گزارش کرونا نیوز، سید علی احمد زاده روز جمعه در حاشیه یازدید از روستاهای بخش چاروسا اظهار داشت:  یکی از اهداف اصلی درسفر به نقاط محروم و کمتر برخوردار استان برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب به ساکنان این مناطق است که از اولویت های دولت سیزدهم در رسیدن به توسعه متوازان  و گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی خدمات انقلاب اسلامی  به مردم کهگیلویه وبویراحمد  و بخصوص  روستاهای این استان را قابل قدردانی دانست و بیان کرد: با توجه به عمق محرومیت و وضعیت توپوگرافی منطقه می طلبد با برنامه ریزی مدیران این خدمات روز به روز افزایش یابد.

احمد زاده یکی از مشکلات اصلی روستاهای بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه را نامناسب بودن مسیرهای ارتباطی دانست و افزود: نیاز است راه و شهرسازی استان با اولویت بندی نسبت به بازگشایی و بهسازی راه های روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی حضور مدیران کل و دیدار چهره به چهره با مردم  در نقاط محروم و دورافتاده را یک افتخار بزرگ دانست و تصریح کرد: با توجه به حضور مدیران کل در این سفرها مشکلات روستاها شناسایی و برنامه ریزی لازم برای اجرای مصوبات در استان نهایی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دومین سفر خود به شهرستان کهگیلویه به همراه جمعی از مدیران کل بعد از زیارت امام زاده نورالدین علیه السلام و ادای احترام به شهدای این روستا از نزدیک مشکلات روستاهای چم لپو، جاورده و الگن بخش چاروسا را بررسی کرد.

بازدید از روستاهای بخش دیشموک و شرکت در جلسه شورای اداری بخش دیشموک از دیگر برنامه های استاندار در سفر به شهرستان کهگیلویه است.

حرف‌های خودمانی امام جمعه بهمئی با مردم/بهمئی‌ها از چه چیزی گلایه داشتند؟
دنبال کنید

بخش چاروسا و دیشموک با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر دارای بیش از ۱۵۰ روستا هستند و از بخش های محروم استان کهگیلویه وبویراحمد بشمار می روند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi