پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مقابله سامانه‌های ‌«مجید» و «دزفول» با موشک‌های کروز

سامانه های پدافندی «مجید» نیروی پدافند هوایی ارتش و «دزفول» نیروی هوافضای سپاه، با موفقیت اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را منهدم کردند. به گزارش کرونا، در ادامه مرحله اصلی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ بامداد امروز سامانه پدافندی «مجید» نیروی پدافند هوایی ارتش و «دزفول» نیروی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64915
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

کرونا :

مقابله سامانه‌های ‌«مجید» و «دزفول» با موشک‌های کروز

سامانه های پدافندی «مجید» نیروی پدافند هوایی ارتش و «دزفول» نیروی هوافضای سپاه، با موفقیت اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را منهدم کردند.

به گزارش کرونا، در ادامه مرحله اصلی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ بامداد امروز سامانه پدافندی «مجید» نیروی پدافند هوایی ارتش و «دزفول» نیروی هوافضای سپاه با موفقیت موشک‌های کروز شلیک شده به سمت منطقه رزمایش را منهدم کردند.

امیر قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور با اعلام این اخبار گفت: دفاع مستحکم و چند لایه در برابر تهاجم موشک‌های کروز یکی از اهداف رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ است که در این مرحله با موفقیت توسط سامانه‌های مختلف پدافندی ارتش و سپاه اجرا شد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور استفاده از کارکنان جوان، با ایمان و متعهد را از ویژگی‌های این رزمایش عنوان کرد و گفت: انتقال تجارب کارکنان قدیمی و با تجربه به جوانان برومند این مرز و بوم از جمله اهدافی است که با برگزاری این رزمایش آن را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کلیه مراحل این رزمایش با نظارت ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) اجرا می‌شود، گفت: پدافند هوایی کشور با تشکیل لایه‌های امن پدافندی آمادگی کامل برای حفاظت از تاسیسات حساس و حیاتی کشور را دارد.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi