جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کرونا ۲ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۹۵۵ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64743
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

کرونا ۲ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

به گزارش کرونا نیوز، پرویز یزدان پناه روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: هم اکنون ۲۴۵ بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند که ۱۰۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۳ هزار ۴۷۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از ۴۹۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۲۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود. همچنین از ۳۳۱ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده هستند.
دکتر یزدان پناه تصریح کرد: درصد موارد مثبت در دو هفته گذشته بویراحمد، چرام، کهگیلویه و لنده به ترتتیب ٣۴،٣۴، ٣٠ و ٢٩ درصد بوده است که نگران کننده است و در هفته های آتی می تواند
موج جدید بیماری کرونا را در استان بوجود آورد.
وی تاکید کرد: رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون باید در استان در زمان کمتری به پایان برسد تا شاهد موج جدیدی در استان نباشیم.
وی ابراز داشت: در شهرستان های دنا، مارگون و باشت استقبال مردم و دانش آموزان از واکسیناسیون بی نظیر بوده است که احتمالا در روزهای آینده واکسیناسیون نوبت اول در این شهرستان ها به اتمام برسد و شاهد بازگشایی مدارس، کاهش موارد مثبت ،  موارد بستری  و مرگ و میر در این شهرستان ها خواهیم بود.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi