سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی برخاسته از متن مردم است

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی با اقتدار انتظامی نهادی برخاسته از متن مردم است که نقش برجسته و بی بدیلی را در تامین امنیت عمومی، اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه و همچنین زمینه سازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می‌کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نیروی انتظامی برخاسته از متن مردم است

سید علی احمد زاده روز چهارشنبه با انتشار پیامی بمناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از رادمردان و جان برکفانی است که خالصانه و خاضعانه از امنیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.

وی افزود؛ بدون شک موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران که در جهان زبانزد عام و خاص هست، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و با اقتدار نیروی فهمیم و  سبزپوشان سپید دلی است که خاضعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از تمامیت ارضی و عزت و شرف این مرز و بوم صیانت می کنند.

احمد زاده تصریح کرد: مشارکت هوشمندانه و عزتمندانه نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات مرزی از یک سو و برخورد قاطع و مستمر با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان نظم و آرامش عمومی از سوی دیگر، ارتقای امنیت و احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است .

وی بیان کرد:  باید به این مهم نیز پرداخت که در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به تبع آن در استان ما، نیروی انتظامی سهم عمده ای در مقابله و مبارزه با این ویروس کشنده و خطرناک داشته و از همه تجهیزات و امکانات در کنار سایر دستگاهها و نهادها برای مهار این ویروس و حفظ سلامت مردم به کار بسته که بر خود فرض می دانم از تلاشهای شبانه روزی این نیرو صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ امنیت و آرامش امروز استان دلاورخیز و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد مرهون رشادتها، فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم و عزتمند  امنیتی ، نظامی و انتظامی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه همه جانبه و تولید و امنیت سرمایه گذاری پایدار در استان مهیا ساخته است.

کلاهبردار اینستاگرامی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد 
دنبال کنید

وی در خاتمه پیام خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت همه فرماندهان،پرسنل و سربازان وظیفه و همه کادر این نیرو در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: از خدمات و جانفشانی های همه این عزیزان قدردانی می نمایم.

 
 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi