جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هفت هزار میلیارد ریال به ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یاسوج- کرونا نیوز- معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: بانک های عامل موظف شده اند هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64527
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۳

کرونا :

هفت هزار میلیارد ریال به ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

به گزارش کرونا نیوز سید صولت مرتضوی جمعه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس جمهوری در یاسوج برگزار شد افزود: این میزان اعتبار با هماهنگی بانک مرکزی به بانک های عامل استان اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به سایر مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان افزود: ۸۰ طرح زیربنایی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تصویب شده است.

مرتضوی بیان کرد: در زمینه صنعت و معدن پنج طرح، بهداشت و درمان ۱۴ طرح، نفت ۱۴ طرح، آب و خاک و کشاورزی ۵۲ طرح و اشتغال جوانان ۲۱۷ طرح بررسی و تصویب شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینها اعتبار مورد نیاز برای تامین جهیزیه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ایجاد اشتغال خرد و خانگی برای بانوان و رفع نیازهای ضروری خانواده ها پیش بینی شده است.

مرتضوی اظهار داشت: مصوب شد مبالغی هم در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا برای خرید تبلت دانش آموزان اقدام کنند.

معاون اجرایی ریاست جمهوری گفت: صدها نفر ساعت برای کارشناسی این طرح ها فعالیت صورت گرفته است.

وی افزود: با اجرای این طرح ها در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت و معدن و کشاورزی و با اتمام پروژه های زیربنایی بخشی از مشکلات مردم استان برطرف می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود روز جمعه به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان کشوری وارد یاسوج شد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار گرفت.

همراهی و همدلی سپاه و دستگاه قضایی بهمئی در راه ایجاد امنیت پایدار
دنبال کنید

آیت الله رئیسی هفته‌های اخیر نیز در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور  به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi