پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی فیلم رشد اعلام شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین ‌المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63736
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی فیلم رشد اعلام شد 

هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: دریافت آثار این جشنواره بین المللی از چهارشنبه ۱۰ شهریورماه  امسال آغاز شده است. 

وی افزود: این جشنواره بین المللی به همت سازمان پژوهش و برنامه‌ ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بین المللی شامل کیفیت‌ بخشی به فرایند  یاددهی و یادگیری دانش آموزان، پشتیبانی از محتوای کتاب ‌های درسی و توسعه صنعت فیلم‌ های علمی، آموزشی و تربیتی است.  

زارع پور عنوان کرد: پس از مکاتبه و مذاکره با سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه این جشنواره بین‌ المللی تشکیل و نام نویسی و دریافت آثار علاقمندان آغاز شد. 

وی ابراز داشت: تمامی فیلمسازان ایرانی و خارجی علاقمند به شرکت در این جشنواره بین المللی می ‌توانند آثار خود را به صورت مجازی یا  حضوری به دبیرخانه ارسال کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور علاقمندان برای تماشای فیلم های این جشنواره بین المللی در کشور و استان همراه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی است.  

زارع پور اظهار داشت: این جشنواره بین المللی در بخش‌ های بین‌ الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌ آموزان دوره دوم متوسطه در قالب‌ های داستانی کوتاه،‌ داستانی بلند،‌ مستند کوتاه، ‌مستند بلند و پویانمایی برگزار خواهد شد. 

وی افزود: موضوع های این جشنواره بین المللی شامل ۲ بخش اصلی از قبیل فیلم‌ های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی  آموزش و پرورش و فیلم ‌های علمی، آموزشی و تربیتی مرتبط با محتوای کتاب‌ های درسی است. 

هلی برن نیروهای امدادی برای جستجو در ارتفاعات پازن پیر دنا آغاز شد
دنبال کنید

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تهیه ‌کنندگان یا فیلمسازان تا ۱۵ مهرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سایت  ملی eff.roshd.ir علاوه بر مطالعه آیین‌ نامه این جشنواره بین المللی از ۲ روش نسبت به نام نویسی و تحویل آثار خود اقدام کنند. 

زارع پور عنوان کرد: روش اول تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه ملی eff.roshd.ir و روش دوم نیز تکمیل فرم  شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش کوچه آذرفر، پلاک ۲۷۰، دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش است. 

وی ابراز داشت: شماره تلفن ‌های دبیرخانه این جشنواره بین المللی شامل ۸۷۱۹۶۵۶۳، ۸۷۱۹۶۵۵۷، ۸۷۱۹۶۵۷۴ و ۸۸۳۰۱۴۷۹ (۰۲۱) در روزهای غیرتعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۴ عصر آماده پاسخگویی به سؤالات تهیه کنندگان یا فیلمسازان است و نشانی الکترونیکی  eff.roshd@oerp.ir نیز آماده دریافت پیام‌ های مکتوب آنان خواهد بود.  

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi