جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده نیروی انتظامی با خانواده شهید بویر در یاسوج دیدار کرد

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دومین روز سفر خود به کهگیلویه و بویر احمد با خانواده سرگرد شهید مقداد بویر دیدار کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61940
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

کرونا :

فرمانده نیروی انتظامی با خانواده شهید بویر در یاسوج دیدار کرد

به گزارش کرونا نیوز،سردار حسین اشتری روز چهار شنبه در دیدار با خانواده شهید مقداد بویر از شهدای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویرحمد اظهار داشت:امثال شهید بویر نمونه بارز جانفشانی در حفاظت از مرزهای کشور است.

وی افزود:اگر دشمنان برای ناامن کردن مرز های جمهوری اسلامی شهید بویر را به شهادت رساندند،بدانند تمامی فرزاندان این آب و خاک جان خود را فدای میهن خود می کنند.

شهید بویر دی ماه  پارسال در مبارزه با اشرار غرب کشور در منطقه مرزی حورالغظیم به شهادت رسید .

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین در سفر به کهگیلویه و بویراحمد شرایط امنیتی و ساختار انتظامی این استان را ارزیابی کرد.
سردار اشتری عنوان کرد: نیروی انتظامی استان با کمبود زیرساخت و فضاهای انتظامی و تجهیزات مواجه است در عین حال تلاش پلیس استان برای تامین نظم و امنیت اجتماعی در این خطه مطلوب و قابل تقدیر است .
وی ابراز داشت:نا ارامی های پس از انتخابات در یاسوج بوجد آمد که با تدبیر پلیس و سایر دستگاه های مربوط بخوبی کنترل شده و اوضاع منطقه آرام است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: برای تامین امنیت انتخابات نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده گرفت.

سردار اشتری گفت: اطلس امنیتی کشور از سوی ناجا طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و مبنایی برای تقسیم نیروها در انتخابات بود.

تاکید مدیرکل پدافند غیرعامل: تنگناه ها مانع اجرایی طرح جامع پدافندغیرعامل نشود
دنبال کنید

وی ادامه داد: اعتماد مردم به ناجا موضوع حائز اهمیتی است و ناجا جزو دستگاه‌های برتر در این زمینه بوده و در نظرسنجی ها همواره رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi