جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تمهیدات برای سلامت انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شده است

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمهیدات لازم از سوی متولیان امر برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در این استان اندیشیده شده است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61457
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

تمهیدات برای سلامت انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شده است

حسین کلانتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد مطمئن باشند که انتخابات پیش رو با نهایت دقت، سلامت، شفافیت، بی طرفی و امانتداری در این استان برگزار می‌ شود. 

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو برای نخبگان و سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد یک اولویت مهم و اصلی خواهد بود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همگان باید برای حضور گسترده و پرشور مردم این استان در پای صندوق های رأی در ۲۸ خردادماه امسال تلاش کنند. 

کلانتری عنوان کرد: ناامید کردن مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت نکردن در انتخابات پیش رو نوعی خیانت به نظام و انقلاب است. 

وی ابراز داشت: باید تمامی اقدام های عوامل اجرایی انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد بر مدار قانون باشد و هیچگونه قصور، کم کاری و سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست. 

کلانتری گفت: تمامی مدیران دستگاه‌ های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برگزاری انتخابات پیش رو ملزم به همکاری همه جانبه با ۹  فرماندار این استان هستند. 

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi