جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمایت مجلس خبرگان رهبری از آرمان‌های مردم فلسطین / جبهه مقاومت‌ پر قدرت‌تر از همیشه در برابر سازشکاران ‌ایستاده است

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای اعلام کرد: روز جهانی قدس روز بیداری و هوشیاری، روز رهایی از قید اسارت و بردگی قدرت‌های شیطانی و روز پیوستن به خدا و اتکال به قدرت لایزال الهی است. کرونا: متن بیانیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس به شرح زیر است:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60372
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

کرونا :

حمایت مجلس خبرگان رهبری از آرمان‌های مردم فلسطین / جبهه مقاومت‌ پر قدرت‌تر از همیشه در برابر سازشکاران ‌ایستاده است

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای اعلام کرد: روز جهانی قدس روز بیداری و هوشیاری، روز رهایی از قید اسارت و بردگی قدرت‌های شیطانی و روز پیوستن به خدا و اتکال به قدرت لایزال الهی است.

کرونا: متن بیانیه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس به شرح زیر است: روز جهانی قدس روز پاسداشت بیش از نیم قرن مقاومت و مبارزه و روز لبیک به ندای مظلومانه یا للمسلمین ملت فلسطین است. روز جهانی قدس روز فریاد آزادی خواهی و گرامیداشت خون هزاران شهید و یادآور رنج‌ها و مرارت‌های میلیون‌ها آواره فلسطینی است. روز قدس یک روز جهانی است، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز پاسداشت کرامت و آزادی انسانی، روز مقابله با ابر قدرت ها، روز بیداری و هوشیاری، روز رهایی از قید اسارت و بردگی قدرت‌های شیطانی و روز پیوستن به خدا و اتکال به قدرت لایزال الهی است.

روز جهانی قدس روز بزرگداشت امام خمینی (ره) به عنوان پرچمدار مبارزه با استبداد جهانی و صهیونیسم بین الملل است؛ او که همگان را به جهاد و مقاومت علیه تبهکارانِ غاصب اسرائیلی، فرا خواند و بذر بیداری را در بلاد اسلامی کاشت. امام راحل، نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد؛ و امروز شاهد ثمره این مقاومت و مبارزه و تعمیق آن در جهان اسلام هستیم؛ چرا که خط مقاومت، جهاد و پایداری مقابل رژیم اشغالگر قدس پر قدرت‌تر از همیشه در برابر سازشکاران و تفرقه افکنان ایستاده است.

روسیه: ۹۰ درصد احیای برجام انجام شده
دنبال کنید

مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی در روز قدس امسال نیز علی رغم وجود محدودیت‌های بهداشتی بیماری کرونا با بسیج عمومی و از هر راه ممکن از باب «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» تلاش‌های مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و اجازه خیانت و پاک کردن بیش از نیم قرن جنایات این رژیم سفاک را به احدی نخواهند داد.

با اعتقاد به اینکه تنها راه حل مسأله فلسطین؛ بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین‌های خود و اخراج صهیونیست‌های غاصب از آنجا می‌باشد ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق این ملت مظلوم را محکوم نموده و همانگونه که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند ایمان داریم که اسلام، سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت ان شاء الله.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi