پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۳۵ حامی برای سرپرستی ایتام کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند 

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۳۵ حامی بومی و غیربومی از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان جذب شده اند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60355
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

۳۳۵ حامی برای سرپرستی ایتام کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند 

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: اکرام ایتام و محسنین یکی از مهمترین طرح‌ های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت لازم از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان است. 

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری پویش ملی «ایران مهربان» با شعار هیچ فرزندی بدون حامی نباشد را در دستور کار دارد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای این پویش ملی در استان جذب مشارکت هر چه بیشتر مردم و نیکوکاران در زمینه کمک به ایتام و فرزندان محسنین است. 

مبشری عنوان کرد: مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق هر چه بهتر این پویش ملی در استان تمامی تلاش و همت خود را به کار می گیرند. 

وی ابراز داشت: هم اینک هشت هزار و ۵۵۶ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۹ نفر یتیم و پنج هزار و ۸۷۷ مابقی نیز فرزندان محسنین هستند. 

مبشری گفت: چهار نفر از ایتام و یک هزار و ۲۷۳ نفر از فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند. 

وی اظهار داشت: حامیان بومی و غیربومی در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند. 

انتخابات 1400 حضوری یا پستی؟
دنبال کنید

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi