جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمایت و دفاع از فلسطین از اقدامات مستمر جمهوری اسلامی ایران است

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت و دفاع از فلسطین از اقدامات مستمر جمهوری اسلامی ایران است، این موضوع در قانون اساسی کشور نیز مورد توجه قرار دارد و اجرایی می شود. عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا روز قدس را تحقق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60346
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲:۳۶

کرونا :

حمایت و دفاع از فلسطین از اقدامات مستمر جمهوری اسلامی ایران است

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت و دفاع از فلسطین از اقدامات مستمر جمهوری اسلامی ایران است، این موضوع در قانون اساسی کشور نیز مورد توجه قرار دارد و اجرایی می شود.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار کرونا روز قدس را تحقق وحدت مسلمانان در ابراز عقیده برای دفاع از مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در دفاع از مظلومان در مقابل نظام سلطه پیشگام است و امسال نیز همزمان با روز قدس بی تردید این جایگاه را حفظ کرده و توسعه می دهد.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا در کشور باید در عرصه فضای مجازی و رسانه های نوین تولید محتوای جذاب با محور اهمیت روز قدس و دفاع از مردم این کشور مد نظر فعالان این عرصه قرار بگیرد، اضافه کرد: باید این تولید محتواها برای نسل جوان حاوی معرفی روزهای اولیه اشغال قدس و ظلم هایی که در حق مردم فلسطین از ابتدا تاکنون توسط رژیم اشغال گر صهیونیستی شده است، باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از آزادی بیان مردم فلسطین و آرمان های اسلامی در این کشور از جمله اهداف مجلس شورای اسلامی است، افزود: مجلس شورای اسلامی و کنفرانس دائمی حمایت از انقلاب فلسطین زیر نظر این مجلس بر اساس اهداف اعلام شده و قانون اساسی فعالیت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران همواره پشتیبان مردم فلسطین است و از آرمان های انقلابی آنها دفاع می کند.

سوریه دوره پساداعش را پشت سر می‌گذارد/ ایران در مسیر کمک به ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند
دنبال کنید

انتهای پیام

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi