پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا بهترین مکمل برای بیماران کرونایی وجود دارد؟

تهیه بهترین مکمل برای بیماران کرونایی یکی از موضوعاتی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از افراد تلاش می کنند تا با خرید مکمل های مناسب از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند. اما باید بدانید با توجه به این موضوع که تحقیقات در مورد بیماری کرونا ادامه دارد و هنوز نتایج قطعی در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60265
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

کرونا :

آیا بهترین مکمل برای بیماران کرونایی وجود دارد؟

تهیه بهترین مکمل برای بیماران کرونایی یکی از موضوعاتی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از افراد تلاش می کنند تا با خرید مکمل های مناسب از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند. اما باید بدانید با توجه به این موضوع که تحقیقات در مورد بیماری کرونا ادامه دارد و هنوز نتایج قطعی در این رابطه بدست نیامده است، هنوز نمی توان مکملی را به عنوان دارویی برای درمان بیماری کرونا اعلام کرد.

مکمل برای بیماران کرونایی

با این وجود، بررسی های آماری نشان داده اند که برخی از مکمل ها می توانند خطر ابتلا به بیماری کرونا را به میزان زیادی کاهش دارند. به همین دلیل، سازمان های بهداشتی و سلامتی اعلام کرده اند که برای حفظ سلامتی خود از مکمل هایی استفاده کنید که مقاومت بدن شما را در برابر ابتلا به بیماریهای ویروسی بالا می برند.

مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی بدن سیستم پیچیده ای است که وظیفه حفاظت از سلامتی را بر عهده دارد. این سیستم به محض ورود آلودگی ها به درون بدن آنها را شناسایی می کند و با مکانیزم های ویژه آلودگی ها را از بین می برد. مطالعات نشان داده اند هر چقدر سیستم ایمنی بدن قوی تر باشد، خطر ابتلا به بیماری های مزمن کاهش پیدا می کند و همین موضوع سبب شده است که مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن به عنوان بهترین مکمل برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شوند. با توجه به این موضوع که هنوز درمان مشخصی برای این بیماری پیدا نشده است، تقویت سیستم ایمنی بدن بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس است.

ویتامین دی

بسیاری از کارشناسان سلامتی بر این عقیده هستند که مکمل های حاوی ویتامین دی مکمل هایی معجزه آسا برای سلامتی هستند. مطالعات در سطوح مختلف نشان می دهند که ویتامین د به خوبی می تواند عفونت دستگاه تنفسی را بهبود بخشد و به ارتقا سلامتی کمک کند. ویروس کرونا یکی از ویروس هایی است که بر سلامت دستگاه تنفسی اثر می گذارد و باعث عفونت می شود.

علاوه بر ماسک چه کارهایی بدن را در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند؟
دنبال کنید

مکمل

در نتیجه، مکمل حاوی ویتامین د می تواند به عنوان محصولی مناسب برای حفاظت از دستگاه تنفسی مورد استفاده قرار گیرد. این ویتامین با شناسایی عفونت در دستگاه تنفسی به زودی وارد عمل می شود و از شیوع عفونت جلوگیری می کند. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان مکمل ویتامین د را به عنوان بهترین مکمل برای بیماران کرونایی در نظر می گیرند.

ویتامین ث

ویتامین ث یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که رادیکال های آزاد بدن را از بین می برد و استرس اکسیداتیو را خنثی می کند. رادیکال های آزاد از جمله مواد مضری هستند که می توانند به سلامت سلول های بدن آسیب وارد کنند و همین امر خطر ابتلا به بیماری های مزمن را افزایش می دهد. مطالعات نشان داده اند بیشتر کسانی که به بیماری های مزمن مانند سرطان مبتلا می شوند از ویتامین هایی نظیر ویتامین ث و ویتامین ایی به اندازه کافی استفاده نمی کنند.

مکمل برای بیماران کرونایی

با توجه به این موضوع که ویروس کرونا سبب به وجود آمدن بیماری حاد تنفسی می شود، کارشناسان توصیه می کنند مصرف مکمل ویتامین ث، به عنوان بهترین مکمل برای بیماران کرونایی، با از بین بردن رادیکال های آزاد بدن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری کرونا را کاهش می دهد.

ویتامین ب ۱۲

ویتامین ب ۱۲ یکی از ویتامین های گروه ب است که نقش زیادی بر سلامتی دارد. بهتر است بدانید که بیماران کرونایی به کمخونی و بیماری های التهابی روده مبتلا می شوند. این ویتامین می تواند خونسازی را در بدن افزایش دهد و التهابات روده را پایین بیاورد. به همین دلیل بسیاری از پزشکان مکمل ویتامین ب ۱۲ را به عنوان بهترین مکمل برای بیماران کرونایی می دانند.

ظریف و چاووش اوغلو در استانبول به گفت‌وگو نشستند
دنبال کنید

البته ذکر این موضوع حائز اهمیت است که اگر فردی مبتلا به بیماری کرونا شدید شده باشد، باید از نمونه تزریقی این ویتامین زیر نظر پزشک استفاده کند. مصرف خوراکی این ویتامین به کسانی توصیه می شود که هنوز به این بیماری مبتلا نشده اند و یا بیماری آنها خفیف است.

استفاده از مکمل های حاوی ویتامین مسئله ای مهم است!

کارشناسان سلامتی و سازمان های بهداشتی در سراسر دنیا بر این موضوع تاکید می ورزند که استفاده از مکمل های حاوی انواع ویتامین ها یکی از مهمترین مواردی است که تمامی افراد باید به آن توجه داشته باشند. زیرا ویتامین ها بلوک های سازنده بدن هستند و از بدن در مقابل ابتلا به بیماری های مزمن محافظت می نمایند.

آیا بهترین مکمل برای بیماران کرونایی وجود دارد؟ 3

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی انواع مکمل ها و بهترین مکمل برای بیماران کرونایی بپردازیم. همانطور که متوجه شده اید مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن، مکمل های حاوی ویتامین د، ویتامین ث و ویتامین ب ۱۲ از بهترین مکمل ها برای مقابله با این بیماری به شمار می روند. اما شما برای تهیه این مکمل ها تنها باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و داروخانه های آنلاین بهترین مکان برای سفارش مکمل ها و تحویل آنها درب منزل در این روزهای کرونایی است. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه داروخانه های آنلاین معتبر را پیدا کنیم! برای پیدا کردن داروخانه های آنلاین می توانید به سایت نیازیتو (niazito.com) مراجعه کنید. این سایت به شما کمک می کند تا داروخانه های معتبر را پیدا کنید و با سفارش مکمل های مناسب به حفظ سلامتی خود کمک کنید.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi