شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرگ 6 نفر کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد / فاجعه در آینده نزدیک؟

کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۷۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۶ هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند. به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60042
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

مرگ 6 نفر کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد / فاجعه در آینده نزدیک؟
کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۷۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۶ هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌ پناه افزود: هم اکنون ۵۷۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
مرگ 6 نفر کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد / فاجعه در آینده نزدیک؟ 3
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۸۲۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اذعان داشت: از ۱۰۰۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۴۴ درصد نمونه‌ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های  بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و مارگون هستند. همچنین از ۴۵۱ نمونه رپید تست حدود ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در بهمئی، مارگون و کهگیلویه بود.
دکتر یزدان‌پناه گفت: بیماری روزانه روند صعودی خود را طی می‌کند که ممکن است در آینده نزدیک فاجعه ایجاد کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا از پیشروی و شیوع بیش از پیش بیماری جلوگیری کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: استفاده صحیح از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی ها و حفظ قرنطینه خانگی از اصولی‌ترین راه‌های جلوگیری از شیوع بیماری است.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi