شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانات رهبری سرمشق مجریان انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد باشد

یاسوج- کرونا نیوز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهنمودها، تأکیدها و بیانات رهبر معظم انقلاب باید سرمشق مجریان، برگزارکنندگان و دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خردادماه امسال در این استان باشد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59233
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

بیانات رهبری سرمشق مجریان انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد باشد

به گزارش کرونا نیوز، احد جمالی روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: جمعه ۲۸ خردادماه امسال سه انتخابات شامل ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. 

وی افزود: صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی تمامی عوامل برگزاری انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد است. 

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای دقیق قانون و مقررات و رعایت دستورالعمل ها از محورهای مهم انتخابات ۲۸ خردادماه امسال در این استان خواهد بود. 

جمالی عنوان کرد: حرکت در مسیر قانون و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات پیش رو موجب اطمینان خاطر عمومی و جلب اعتماد مردم می شود. 

وی ابراز داشت: رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان، برگزارکنندگان و دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خردادماه امسال یک امر ضروری و اساسی است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی اعضای ستاد انتخابات این استان و عوامل برگزاری انتخابات پیش رو بدون هیچگونه حمایت و جانبداری در مسیر قانون و رعایت دستورالعمل ها فعالیت کرده و از آرای مردم صیانت کنند. 

جمالی حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال را مهم دانست و اظهار داشت: برگزاری انتخابات پرشور عامل اقتدار، مصونیت و ثبات بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

وی افزود: باید تلاش کرد که انتخابات پیش رو در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شأن و جایگاه مردم برگزار شود. 

جمالی بیان کرد: تأمین تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi