جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نستور درخشنده‌پور نامزد انتخابات میاندوره 1400 حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد / حیات دو باره سیاسی درخشنده‌پور از راه گچساران می‌گذرد؟

کرونا ؛نستور درخشنده پور کاندیدای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد. به گزارش کرونا، صبح امروز ( چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ) نستور درخشنده‌پور، شهردار سابق دوگنبدان و مدیرکل اسبق بنیاد مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در فرمانداری گچساران کاندیدای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59056
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

کرونا :

نستور درخشنده‌پور نامزد انتخابات میاندوره 1400 حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد / حیات دو باره سیاسی درخشنده‌پور از راه گچساران می‌گذرد؟
کرونا ؛نستور درخشنده پور کاندیدای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
به گزارش کرونا، صبح امروز ( چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ) نستور درخشنده‌پور، شهردار سابق دوگنبدان و مدیرکل اسبق بنیاد مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در فرمانداری گچساران کاندیدای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
درخشنده‌پور در انتخابات ۹۸ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون کاندیدا بود که در نهایت بعد از کش و قوس‌های زیاد رد صلاحیت شد و به نفع نادر منتظریان گزینه واحد نیروهای انقلابی کنار رفت.
او رقیب جدی مهدی روشنفکر در بویراحمد سفلی شناخته می‌شد، حضور او در انتخابات بویراحمد و دنا می‌توانست سرنوشت انتخابات ۹۸ را به گونه دیگری رقم بزند که رد صلاحیت او از سوی شورای نگهبان کار را برای رقیبان او آسان‌تر کرد.
درخشنده‌پور از بویراحمدی‌های اصیل است، طایفه او، بزرگ، ریشه‌دار و شناخته شده هستند.
او اکنون تاکتیک سرنوشت سیاسی خود را تغییر داده و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نامزد انتخابات میاندوره ۱۴۰۰ گچساران و باشت شد.
درخشنده‌پور احتمالاً به دنبال تأیید صلاحیت خود در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هست تا از این مسیر، در آینده، به سپهر سیاسی بویراحمد برگردد.
هر چند برخی اینگونه نظر می‌دهند که درخشنده‌پور باید در بویراحمد، دنا و مارگون می‌ماند و ایستادگی می‌کرد، تا پیروز می‌شد، اما او فعلاً این تصمیم را گرفته که آینده سیاسی خود را از راه گچساران تضمین و حیات دو باره ببخشد.
او رنگ تیره را برای لباس‌های خود انتخاب کرده، درخشنده‌پور با سلیقه و خونسرد بود، به نظر می‌آمد، برای آینده حرف‌های زیادی را گذاشته که بیان کند.

مشکلات جاده «یاسوج به پاتاوه» و دودی که به چشم مردم می‌رود
دنبال کنید

تکمیل می شود…

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi