چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارمند با سابقه شهرداری دوگنبدان کاندیدای شورای شهر شد (+عکس)

کرونا ؛کارمند با سابقه شهرداری دوگنبدان کاندیدای شورای شهر دوگنبدان شد.غلام شمشیری کارمند نام آشنا و با سابقه شهرداری دوگنبدان برای ششمین  دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان ثبت نام کرد.  غلام شمشیری دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کاردانی ادبیات، رزمنده ۸ سال دفاع مقدس،  که در واحدهای مختلف شهرداری دوگنبدان کسب کرده است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58915
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

کارمند با سابقه شهرداری دوگنبدان کاندیدای شورای شهر شد (+عکس)
کرونا ؛کارمند با سابقه شهرداری دوگنبدان کاندیدای شورای شهر دوگنبدان شد.
غلام شمشیری
کارمند نام آشنا و با سابقه شهرداری دوگنبدان برای ششمین  دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان ثبت نام کرد.
 غلام شمشیری دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کاردانی ادبیات، رزمنده ۸ سال دفاع مقدس،  که در واحدهای مختلف شهرداری دوگنبدان کسب کرده است و با دعوت از دوستان، آشنایان، جوانان، بازار و اصناف، کارگران، فرهنگیان، اقوام و ایلات مختلف، جمع کثیری از شهروندان گچسارانی برای ششمین  دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان ثبت نام کرد.
شمشیری در گفت‌وگو با کرونا نیوز، اظهار کرد: از آنجایی که آشنایی و آگاهی کاملی از مشکلات و معضلات شهری و همچنین کوله باری از تجربه در حوزه‌های مختلف شهری دارم در انتخابات شورای شهر دوگنبدان کاندید شدم.
کارمند با سابقه شهرداری دوگنبدان افزود: به دور از مسائل قومی و قبیله‌ای، خط و جناح و باند سیاسی و با شعار خدمت بی منت برای همه شهروندان وارد صحنه  ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان شدم  و برنامه‌ها و راهکارهای خود را از طریق پایگاه خبری کرونا نیوز برای عموم مطرح خواهم کرد.
مسئول تاکسیرانی و اتوبوسرانی (ناوگان شهری)،  مسئول واحد بازرسی و اصناف و پیشه وری،  مسئول ناوگان برون شهری (پایانه‌ها و ترمینال مسافربری)،  مسئول واحد انضباط شهری (واحد اجرائیات)، عضو کمیسیون نرخ گذاری (کمیسیون نرخ گذاری)، مشاور چندین شهردار شهر دوگنبدان  از سوابق ارزشمند و درخشان غلام شمشیری می‌باشد.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان در پایان گفت: ان شاء الله با حمایت همه جانبه شهروندان با راهیابی به شورای شهر دوگنبدان فردی لایق و دلسوز، متعهد و متخصص و مطالبه گر حقوق شهروندان عزیز گچسارانی خواهم بود.
 

بخشی از خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد
دنبال کنید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi