پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اولویت استان اجرای طرح های جهش تولید است

یاسوج – کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام نوروزی خود اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تصمیمات دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح های جهش تولید ا را اولویت اصلی استانداری در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58692
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

اولویت استان اجرای طرح های جهش تولید است

به گزارش روز شنبه کرونا نیوز، حسین کلانتری  در این پیام با اشاره به اینکه در سال ۹۹ حوادث و خاطرات تلخ و شیرینی را با هم پشت سر گذراندیم ؛آورده است: این حوادث تلخ و شیرینی تجارب ارزنده ای در پی داشت.

وی در پیام نوروزی خود تاکید کرده است: در آغاز سال اولویت ما اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تصمیمات دولت تدبیر و امید برای امر جهش تولید بود.

کلانتری آورده است: خوشحالم که کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور بود که توانست ۳۳ طرح جهش تولید را با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به تصویب برساند.

وی ادامه داد: این طرح ها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان نهایی و هم اینک بسیاری از این طرح ها در آستانه بهره برداری است.

کلانتری در ادامه این پیام ذکرکرد: طرح های اقدام ملی مسکن، تکمیل بازآفرینی شهری و توجه به بحث مسکن محرومین در روستاها در دستور کار قرار گرفت که برای نمونه ۳۵۰۰ مسکن روستایی در آستانه تکمیل است و در روزهای آغازین سال به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه پیام خود آورده است: برخی طرح های عمران شهری و روستایی و اشتغالزا از جمله طرح هایی بودند که به بهره برداری رسیدند و بخشی از خواسته ها و مشکلات مردم برآورده شد اما امسال باید تلاش را با کمک مردم و تمام آحاد جامعه بیشتر کنیم تا سایر نیازها برطرف شود.

وی همچنین تاکید کرد: سال گذشته حلاوت افتخارات را چشیدیم، جامعه علمی و دانشگاهی استان با افتخار توانست چندین چهره علمی را در جهان معرفی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جوانان و ورزشکاران استان توانستند برای استان افتخار آفرینی کنند و در چندین رشته در رتبه اول کشور قرار بگیرند، جوانان ما در هندبال فراز بام خائیز دهدشت و قایقرانی خوش درخشیدند و دختران ورزشکار هم در سطح ملی و آسیایی افتخار آفرینی کردند.

ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان تشریح شد
دنبال کنید

وی ادامه داد: همچنین جوانان پرشور و باانگیزه در استارت آپ های مراکز پارک علم و فناوری استان کارآفرینی کردند و با جهش فوق العاده توانستند خود را در کشور مطرح کنند.

کلانتری در ادامه این پیام نوروزی بر مشارکت و همراهی مردم در مقابله با ویروس جهانی و منحوس کرونا تاکید کرد و ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت ویروس کرونا سربلند بود.

وی همچنین آورده است: آمار ها نشان می دهد مشارکت آحاد مردم، تلاش پرستاران و پزشکان و دیگر دستگاه های مسئول در بسیاری شاخص های مهم همچون کشندگی و مرگ و میر وضعیت بهتری نسبت به کشور دارد.

در این پیام همچنین  کلانتری آورده است: در ماه پایانی امسال، زلزله ۲۹ بهمن سی سخت و روستاهای اطراف آن به وقوع پیوست و بسیاری از منازل مردم خسارت دید.

وی تصریح کرده است: خداوند را شاکریم زلزله سی سخت تلفات جانی نداشت و بلافاصله همه پای کار آمدند و در همان روز نخست مقام معظم رهبری پیام آرام بخشی صادر کرد و همه برای کمک به مردم شتافتند.

کلانتری ادامه داد: همت والای ریاست جمهوری و دولت تدبیر و امید سبب شد که با برگزاری سه جلسه متوالی و بافوریت، اعتبارات مورد نیاز تصویب و ابلاغ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده است: در طی ۴۲ سال گذشته سریع ترین اقدامات برای بازسازی منازل مردم زلزله زده در سی سخت انجام گرفته است و کارهای بزرگی انجام شد و مسئولان و متولیان در این زلزله سربلند بیرون آمدند.

کلانتری آورده است: بسیاری از دشمنان و گروه های ضد انقلاب به دنبال این بودند که از این موضوع سوء استفاده کنند اما صبوری و درک صحیح مردم و معرفت آن ها و تلاش مسئولان باعث شد دشمن نتواند این بهره را ببرد.

پتروشیمی خارک در جزیره مدرسه می‌سازد
دنبال کنید

وی ادامه داد: اعتماد مردم به مسئولان باعث شده سرعت کار برای بازسازی منازل زلزله زده در سی سخت دوچندان شود.

کلانتری تاکید کرده است: امسال حتما سال پر خیر و برکتی خواهد بود اما در سال ۹۹، سال سختی را پشت سر گذراندیم تحریم‌های ظالمانه با چاشنی فشار های حداکثری به ما وارد شد.

وی در ادامه آورده است: سال پیش روی ما سال حماسه و پیروزی با شرکت در انتخابات است و مشارکت حداکثری مردم به منزله نقش بر آب کردن توطئه های دشمن خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سلامت و امنیت انتخابات همچون سال های گذشته با جدیت برقرار خواهد بود.

کلانتری تاکید کرده است: امسال طرح های مهمی همچون پاتاوه دهدشت ، بیمارستان های بهمئی و گچساران به بهره برداری خواهد رسید.

وی آورده است: در این سالها، کارهای بزرگ و ماندگاری در دولت دوازدهم برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

استاندار کهکیلویه و بویراحمد همچنین عنوان کرده است: یکی از اتفاقات مهم دیگر امسال این است که دولت دوازدهم کارنامه خود را به دولت سیزدهم تحویل خواهد داد.

وی در پایان پیام خود آورده است: ما خدمتگزاران در همه عرصه ها به کمک شما مردم گام های بلندی را برداشتیم و گام های بلندتری پیش روی ماست که با هم، هم پیمان می شویم و عهد می بندیم در راه بلند امام (ره) و شهدای گرانقدر با اهتمام جدی حرکت کنیم.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi