پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پویش آبادانی #هرهفته_الف_ب_ایران به کهگیلویه و بویراحمد رسید.

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که از ابتدای امسال با وعده بهره‌برداری از ۲۵۰ پروژه آب و برق با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومان آغاز به کار کرد اکنون در ایستگاه چهل و چهارم خود به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید. فردا ۵ مجتمع بزرگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58232
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

کرونا :

پویش آبادانی #هرهفته_الف_ب_ایران به کهگیلویه و بویراحمد رسید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که از ابتدای امسال با وعده بهره‌برداری از ۲۵۰ پروژه آب و برق با اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومان آغاز به کار کرد اکنون در ایستگاه چهل و چهارم خود به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.

فردا ۵ مجتمع بزرگ آبرسانی جهت بهره مندی ۳۴ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور وزیر نیرو به بهره برداری می‌رسد.

روستاهای شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران فردا شاهد بهره‌برداری از پروژه های بزرگ آبرسانی خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: پویش#هرهفته_الف_ب_ایران در سال گذشته دست پُر به استان رسید و بهره‌ برداری از پروژه های تصفیه‌ خانه فاضلاب سی سخت، تصفیه خانه پیشرفته آب سرفاریاب، آبرسانی به دهدشت شرقی در قالب این طرح انجام شد.

فیض اله پاسره گفت: سال جاری نیز استان کهگیلویه و بویراحمد در میان استان هایی است که شاهد حضور مجدد کاروان پویش است.

وی گفت: فردا به دستور دکتر اردکانیان، وزیر محترم نیرو بهره‌برداری رسمی از ۳۴ پروژه آبرسانی در استان کلید می‌خورد.

پاسره گفت: با آغاز به کار این پروژه ها تعداد دو هزار و ۷۰۰ خانوار روستایی با جمعیت ده هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه ها بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی، بنیاد برکت و منابع داخلی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: شاخص بهره‌مندی از آب شرب در روستاهای استان از ابتدای دولت تدبیر و امید با بهبود حدود ۸ درصدی از ۶۸ درصد به ۷۶ درصد رسیده است.

سنگ تمام هلال احمر دنا در کمک به عشایر و مردم سیلاب‌زده دنا+تصاویر
دنبال کنید

#هرهفته_الف_ب_ایران

پویش آبادانی #هرهفته_الف_ب_ایران به کهگیلویه و بویراحمد رسید. 5 پویش آبادانی #هرهفته_الف_ب_ایران به کهگیلویه و بویراحمد رسید. 6 پویش آبادانی #هرهفته_الف_ب_ایران به کهگیلویه و بویراحمد رسید. 7

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi