سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

چرا خبری از نامه عذرخواهی سران اصلاحات بابت فتنه و تحمیل فشار اقتصادی بر مردم نیست؟

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهتر است اصلاح طلبان و سران آنها بابت افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران به نقش مخرب خود دراین موضوع اعتراف کنند چرا که خود خوب می‌دانند نامه نگاری این جریان وتأکید بر تشدید تحریم‌ها به سران آمریکایی فشارهای مضاعفی را به اقتصاد و معیشت و تولید جامعه وارد کرده است. حمید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57957
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

کرونا :

چرا خبری از نامه عذرخواهی سران اصلاحات بابت فتنه و تحمیل فشار اقتصادی بر مردم نیست؟

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهتر است اصلاح طلبان و سران آنها بابت افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران به نقش مخرب خود دراین موضوع اعتراف کنند چرا که خود خوب می‌دانند نامه نگاری این جریان وتأکید بر تشدید تحریم‌ها به سران آمریکایی فشارهای مضاعفی را به اقتصاد و معیشت و تولید جامعه وارد کرده است.

حمید رضا ترقی در گفت وگو با کرونا آنلاین درخصوص نامه ارسالی سید محمد خاتمی به مقام معظم رهبری با واکنش به این موضوع گفت: اصولا نامه نگاری‌هایی که میان اعضای مجمع روحانیون صورت می‌گیرد صرفاً یک کار تبلیغاتی وتوجیهی برای موضع گیری‌ها و به منصه ظهور رساندن روش‌های سیاسی مورد نظرشان است تا آنها را یک به یک در انتخابات دنبال کنند.

وی در این باره خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه پیش از این آقای خوئینی ها هم چنین نامه‌ای نوشته بود این مساله نشان دهنده این است که اصلاح طلبان همچنان دست از فتنه گری برنداشتند و بر مواضع قبلی خود پافشاری می کنند،لذا به نظر می رسد با این نوع نامه نگاری‌ها عدم موفقیت یا مشارکت در انتخابات را به این شکل توجیه کنند تا به افکار عمومی القا کنند که ما برای حل مشکلات کشور مایل به حضور در عرصه انتخابات بودیم اما مورد پذیرش قرار نگرفتیم.

وی دراین باره بیان داشت: بی شک شرط اصلی بازگشت سران فتنه به عرصه سیاسی کشور عذرخواهی از پیشگاه ملت ورهبری و اقرار به اشتباهات خود در فتنه ۸۸ است در غیر این صورت این نوع نامه نگاری‌ها هیچ نوع تاثیری بر مردم و تفکر آنها نسبت به این جریان سیاسی ندارد و نمی‌تواند خسارتی را که ملت در اثر فتنه گری متحمل شدند، جبران کند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
دنبال کنید

حمید رضا ترقی در این باره خاطر نشان کرد: به نظر می رسد اصلاح طلبان و سران این جریان به جای نامه نگاری‌ها و تلاش برای توجیه عدم همراهی خود با انقلاب ونظام، نامه عذرخواهی از پیشگاه ملت و رهبری به خاطر مطرح کردن دروغ در انتخابات و همراهی با فتنه گران خارجی را منتشر و به این موضوع اقرار کنند.

حمید رضا ترقی دراین باره بیان داشت: بهتر است اصلاح طلبان نامه‌ای به مردم ومقام معظم رهبری بزنند و بابت اینکه در حالی که مسوول وضع نابسامان اقتصادی کشور هستند اما بدترین شرایط اقتصای را به مردم تحمیل کرده اند عذرخواهی کنند. بهتر است اصلاح طلبان و سران آنها بابت افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران به نقش مخرب خود دراین موضوع اعتراف کنند چرا که خود خوب می‌دانند نامه نگاری این جریان وتأکید بر تشدید تحریم ها به سران آمریکایی فشارهای مضاعفی را به اقتصاد و معیشت و تولید جامعه وارد کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح نمود: بی تردید اصلاح طلبان و سران اصلاحات باید به شیوه‌های به کار گرفته غلط اقتصادی و خسارت بزرگی که به اقتصاد کشور زده اند اعتراف کنند و اینکه با تز مذاکره بیش از هشتصد تحریم دیگر را بر کشور وملت تحمیل نکردند باید از این نوع دستاوردهایی که برای کشور و ملت ایران تحمیل کردند از محضر ملت عذرخواهی کنند و تلاش کنند تا با نوشتن نامه و گرفتن قیافه حق به جانب سعی نکنند که مردم را فریب بدهند و  افکار مردم را به موضوعات دیگری منحرف کنند تا عملکرد خود را توجیه کنند.

همه‌پرسی در کرستان مخالف قانون اساسی عراق است/ رژیم صهیونیستی به دبنال ضربه زدن به ترکیه، ایران و روسیه
دنبال کنید

انتهای پیام/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi